til dere som har hatt ICSI

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
dere som har hatt icsi...hvor mye penger bruker dere på ett forsøk? ift medisiner osv

Ett sted mellom 9.500,- og 12.000,-.
Spørs om en må gå litt lengre på sprøyter eller ikke.

sign bobbo[:D]

ORIGINAL: *Bobbo*

Ett sted mellom 9.500,- og 12.000,-.
Spørs om en må gå litt lengre på sprøyter eller ikke.

Samme her

Jeg brukte vel medisiner for ca 8.500,-
Så kom egenandelen på 1.500,- i tillegg.

Og i tillegg der igjen, tusen på tusen i kjøring, opphold og overnatting.
Fikk igjen ca 4.000,- hos NAV men det var jo bare en del av utgiftene. Men det var verdt hver krone altså[:)]

ORIGINAL: *blomsterpia*

Jeg brukte vel medisiner for ca 8.500,-
Så kom egenandelen på 1.500,- i tillegg.

Og i tillegg der igjen, tusen på tusen i kjøring, opphold og overnatting.
Fikk igjen ca 4.000,- hos NAV men det var jo bare en del av utgiftene. Men det var verdt hver krone altså[:)]

ja jeg gleder meg... vi får nok ikke igjen så mye for vi betaler ingenting i reise eller bo utgifter

tror jeg skal skrive ned masse spørsmål når jeg kommer på de etterhvert slik at jeg ikke glemmer ting

Tror det var rundt 7000,- til 8000,- vi brukte på første forsøk og med 2 forsøk og med de 2 fryste eggene og egen andelene på sykehuset har vi brukt 22 000,- alt i alt på 4 innsettinger...
(medisiner på i alt 19 000,- og egenandeler på sykehuset på 3000,-)[;)]
absolutt verdt det..hihi[:D]

Men kmomer det ann på om man har stabil syklus hvor lang den er osv nårde regner ut hvor mye medisiner man må ta?

ORIGINAL: hero

Men kmomer det ann på om man har stabil syklus hvor lang den er osv nårde regner ut hvor mye medisiner man må ta?

Det er jeg ikke sikker på. Jeg har alltid vært veldig stabil med mine sykluser, mensen har kommet som forventet med ca. like mange dager imellom. Likevel måtte jeg gå noen dager ekstra med høyere dose, da eggene ikke var modne nok. Tror de er redde for å overstimulere eggproduksjonen, så det er bedre å øke dosene litt etter å ha vært på ul..

12.500,- kr i medisiner + 1500,- til klinikken + bensin (siden vi må kjøre et stykek til klinikken)

Back
Topp