Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Føde tidlig på kvelden søndag, min mor var også med på fødselen så hun traff han jo med en gang. Hadde første besøk av mine besteforeldre i 21 tiden mandag. Neste besøk var i går kveld av en god venninne
Tar resten når vi kommer hjem Hadde helt fint klart mere besøk, men vi synes det er så godt å bare kose og bli kjent at vi tar resten når vi kommer hjem
Fødte kl 17, fikk besøk kl 14 dagen etter. Trodde ikke jeg kom til å ville ha besøk så fort, men jeg ville ha masse besøk hele tiden syntes det var litt kjedelig med bare mini og jeg..
Hun ble født 09:01 og storebror kom på besøk kl 1730. Min bestevenninne kom og hjalp oss med eldstemann i går når vi kom hjem fra sykehuset, har ikke planer om at noen får komme før over helgen, vi trenger litt ro og fred for å finne ut av ting og tang
Fødte kl 14:51 på fredag. Svigerfamilien kom lørdag i 13-tiden og var der en kort tid. Min familie kom i 15-16-tiden og var en times tid. Det var veldig koselig med besøk og å få vist henne frem, men jeg ble ganske sliten etter hvert.
Fødte kl 0248 på natten. Kl 06 ble han flyttet ned til nyfødtintensiv, men det gikk bra, så fikk besøk i 15-tiden samme dag, på et besøksrom de hadde der. Så ca. 12 timer etter fødsel. Det var veldig korte besøk da.
Dette var med førstemann da. Har ikke født nr to enda.
Fødte 15:30 torsdag, fredag klokken 17 kom mamma og min søster. De gikk klokken 18, men da kom svigers- det ble litt mye, men de var bare i 20 minutter. Var kos med besøk, men bar så sliten etter 1. besøket at jeg brøt i tårer når svigers kom, dessverre... kanskje om de hadde gitt beskjed på forhånd så hadde det gått bedre..
Vi hadde gitt beskjed om at vi ikke ønsket besøk på sykehuset, og det er jeg glad for nå. Svigers var innom en liten tur den dagen vi kom hjem (3 dager etter fødselen) og selv da var jeg utslitt etterpå og de er ikke av de mest slitsomme akkurat. Fint med besøk, men er glad vi ventet til vi kom hjem
Fødte onsdag 4.2 kl 22:55. Fikk besøk av storebrødrene og svigermor ca 16 på torsdag. Lørdag kom vi hjem, og da kom mine foreldre og hadde med middag og kake. De vasket gulvet og ordnet med oppvasken for oss. Det var helt supert. Etter det har vi foreløpig ikke hatt besøk siden mannen min og de to eldste har fått influensa og hatt høy feber en hel uke. Fortsatt har eldste mye feber. Vesla hadde feber onsdag når hun var en uke, og da ble vi lagt inn en natt til observasjon på isolat. Heldigvis var hun feberfri i går og vi kunne dra hjem igjen.
På sykehuset fikk jeg besøk dagen etter av far og bestefar på morgen. og så bestemor og befar på mannen min sin side på kvelden(Onsdag). Egentlig skulle min foreldre komme hitt dagen etter vi kom hjem (lørdag). Men så ble gubben og mamma syke. Også skulle de kom i morgen. Men det er også avlyst da pappa og mamma er syke. Men kansje foreldrene til gubben kommer. Siden han har bursdag og det er valentine dag. Så skulle min se om de var friske nok til søndag.
Jeg vil gjerne ha besøk jeg da så her skal besøket får komme så fort som mulig syns det er ganske naturlig jeg da, hvertfall at søsken og besreforeldre får komme å hilse på på sykehuset ♡ men her er alle velkomne
Fikk besøk dagen etter fødsel, total tre besøk. Først var det svigerfar som stakk innom klinikken på vei hjem fra jobb, deretter mine foreldre som hentet oss på klinikken og seint på kvelden, svigermor som kom på besøk, siden de andre besteforeldrene hadde fått hilse på. Jeg sa det var greit, men egentlig ble det litt mye.
Fødte 02.52 natt til søndag og fikk besøk av en kjempe stolt storebror kl 12 på søndagen Etter det fikk vi besøk av svigermor, svigerfar og svigerbestemor på mandag