Til dere som har født før!

Jeg hadde med samboer og bestevenninnen min:) hun hadde flere barn fra før, og var myyyye mer nyttig enn mannen min! Hadde lett tatt med henne på neste fødsel og satt igjen mannen hjemme

Jeg hadde med barnefar (nåværende samboer). Han var ikke særlig til nytte :hilarious: Men blir nok bare han denne gangen også. Hvis det skjer noe som gjør at han ikke kan, så tror jeg nok heller jeg vil være alene/ med jordmor.
Hadde vi hatt/tatt oss råd, så ville jeg hatt med doula/fotograf eva rose også :angelic:

Hei! Jeg er 1.gangs og er 8+5,of jeg har et spørsmål,hvem tok du med i fødsel?

Veldig nyskjerrig siden jeg er ganske ung (19) og vil gjærne ha både sambo og min mor,men jeg er veeelig usikker.. hvem tok du med?

Sniker fra mars.

Da jeg fikk min første var jeg 28 og hadde med både mamma og samboern min. Der var godt å ha moren min der, men for henne var det såpass vanskelig å se hvor vondt jeg hadde det at hun ikke ønsket å være med på flere fødsler :p

Sa til mannen min han måtte være suporten min som jeg var for han under extrem triatlon (passe på at jeg fikk i meg energi og drikke) Jeg hadde søstrene mine som backup. Hadde bare tatt med folk jeg er komfortable med å ta ansvar for vanskelige valg hvis noe skulle skje(snakket om det før) ps Ble mye slowdancing på mannen min den dagen

Med min første hadde jeg med min mor og hans far. Med nr to hadde jeg med mannen min☺️

Back
Topp