Til dere som har født før

Ble litt nysgjerrig, jeg... Hvordan kunne han vite det? Hva begrunnet han det med?

Det skulle jeg også likt å vite... Jeg spurte faktisk aldri hvorfor, men han gjentok det flere ganger iløpet av timen min der. Nå kjenner jeg at jeg ble litt nysgjerrig selv, Hehe, for hun kom jo før tiden...

Fødte på termin! :) så veldig spent ja, på når nurket melder sin ankomst....

1 uke før termin , bare jeg slipper gå over er jeg fornøyd :)

når kom babyen sist gang? før termin, på eller etter ? :)

Lurer på om det blir det samme med oss denne gangen! :D

fødte i uke 37+0 sist gang, så håper på det blir noe det samme denne gangen. orker ikke tanken på å gå på overtid hvertfall! <3

Med nr 1 fødte jeg også i uke 37+0/1
Nr 2 kom 4 dager før termin :)
Og fødslene var veeeeeldig like..
Så håper denne i magen er lik som sine søstre :P :D

★Sender fra pipe-gjøken★

Med nr 1 fødte jeg også i uke 37+0/1
Nr 2 kom 4 dager før termin :)
Og fødslene var veeeeeldig like..
Så håper denne i magen er lik som sine søstre :p :D

★Sender fra pipe-gjøken★

jeg hadde setefødtsen sist, så håper ikke den blir så lik denne gangen :P men kan godt komme noen dager før termin :D

jeg hadde setefødtsen sist, så håper ikke den blir så lik denne gangen :P men kan godt komme noen dager før termin :D

Hehe nei akkurat på sånne ting, så er det vel ikke "arvelig":) men skjønner godt du ikke vil gjennom DET en gang til :P
Jeg fikk beskjed med nr 2, at siden jeg hadde føda før termin første gang, så var sjansen stor for at det ville skje igjen..for det kunne ha noe med min syklus å gjøre :)

★Sender fra pipe-gjøken★

Jenta mi kom 8 dager over termin. Håper på å ikke gå over denne gangen... :)

Første jenta vår kom to dager over terminen. Spent på når denne lille tulla har tenkt seg ut :)

3 dager før.
Innstiller meg på 2 uker overtid, så kan jeg heller bli positivt overrasket om det skjer noe før:)

Første kom dagen før termin
Andre kom 7 dager før termin
Tredje kom 8 dager før termin :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Første kom 17 dager over termin. Forbereder meg på 14 dager over denne gangen, og tar alt annet som en bonus ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Min hadde ikke gitt tegn til å komme til termindato så da satte jeg det i gang selv i og med at han var godt over gjennomsnittet,men sykehuset ikke ville sette meg i gang pga det var førstemann...så tok en flaske lakserolje på terminkvelden,og han var ute dagen etterpå :) mamma gjorde det med alle oss tre søsken, og har flere venninner som har gjort det også, og alle som en har født innen 24t, sykt egentlig, men har lest i ettertid at det ikke er så gunsti,men det funka hvertfall,og vi slapp alle å gå overtid :P denne gangen blir jeg satt i gang før termin siden forgje var for stor for det lille bekkenet mitt,så slipper å vente denne gang også,veldig greit :)

Min hadde ikke gitt tegn til å komme til termindato så da satte jeg det i gang selv i og med at han var godt over gjennomsnittet,men sykehuset ikke ville sette meg i gang pga det var førstemann...så tok en flaske lakserolje på terminkvelden,og han var ute dagen etterpå :) mamma gjorde det med alle oss tre søsken, og har flere venninner som har gjort det også, og alle som en har født innen 24t, sykt egentlig, men har lest i ettertid at det ikke er så gunsti,men det funka hvertfall,og vi slapp alle å gå overtid :P denne gangen blir jeg satt i gang før termin siden forgje var for stor for det lille bekkenet mitt,så slipper å vente denne gang også,veldig greit :)

Hva var det? Lakserolje? Hva gjør du da ? :-P

Der er avførings middel som du drikker, drakk nesten hele flaska som er på ca 60ml, fikk murringer noen timer senere,gikk på do noen ganger og fikk virkelig tømt meg, vaska huset,gikk å la meg,stod opp i 6/7 tia å reiste til sykehuset me 5cm åpning og 3 min mellom riene ;) hadde det ikke vært for at ungen var 40cm i hodeomkrets hadde han vært ute på ca 3 timer ;) mamma sin lengse fødsel varte 2,5 timer, og hun tok det som sagt me alle oss :) men en styrt fødsel er jo ikke alltid å anbefale :/

Der er avførings middel som du drikker, drakk nesten hele flaska som er på ca 60ml, fikk murringer noen timer senere,gikk på do noen ganger og fikk virkelig tømt meg, vaska huset,gikk å la meg,stod opp i 6/7 tia å reiste til sykehuset me 5cm åpning og 3 min mellom riene ;) hadde det ikke vært for at ungen var 40cm i hodeomkrets hadde han vært ute på ca 3 timer ;) mamma sin lengse fødsel varte 2,5 timer, og hun tok det som sagt me alle oss :) men en styrt fødsel er jo ikke alltid å anbefale :/

Oj. Skikkelige saker. Skal prøve det hvis det ikke er antydning til fødtsel på termin ;-)

Back
Topp