Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det sies jo ofte at nr. 3 er en luring, så du skal ikke se bort i fra at han kommer før/til termin1. kom 13 dager over termin, 2. kom 11 dager over termin.. Hååååper jo denne kan overraske med å komme før/til termin, men rekner vel med å gå over
Det sies jo ofte at nr. 3 er en luring, så du skal ikke se bort i fra at han kommer før/til termin
Min samboer er yngst av tre. Hans to søsken kom vel henholdsvis 3 og 6 uker før termin, mens han kom en uke på overtid
Ble litt nysgjerrig, jeg... Hvordan kunne han vite det? Hva begrunnet han det med?Jeg var på ultralyd midt i svangerskapet, og da mente legen at hun kom til å komme før tiden. Haha, tenkte jeg, som om det skjer meg, her blir det nok langt på overtid. Det skulle vise seg at han hadde rett, for 18 dager før termin kom hun
når kom babyen sist gang? før termin, på eller etter ?
Lurer på om det blir det samme med oss denne gangen!
fødte i uke 37+0 sist gang, så håper på det blir noe det samme denne gangen. orker ikke tanken på å gå på overtid hvertfall! <3