Til dere som har født før

CathrineG

Blir kjent med forumet
når kom babyen sist gang? før termin, på eller etter ? :)

Lurer på om det blir det samme med oss denne gangen! :D

fødte i uke 37+0 sist gang, så håper på det blir noe det samme denne gangen. orker ikke tanken på å gå på overtid hvertfall! <3

Fikk 4 dager før termin sist. Var helt sikker på at hun kom før termindagen sist, hadde bare den følelsen i hele kroppen.
Har ikke noen slik sterk følelse denne gangen, men noe sier meg at tirsdag eller onsdag etter termin kanskje er akutelle dager for fødsel :P Samboeren tror han kommer uker før. Blir spennende å se hvem av oss som har rett, jeg håper litt på samboeren :P

Fikk 1 uke før med førstemann, fikk derfor beskjed om at nr 2 kom til å komme enda tidligere av jm - snill som hun var ;) nr 2 kom 1 uke på overtid.. denne gangen belager jeg meg ikke på noe, han kommer når han kommer.. :) håper bare ikke 2 uker overtid..

1. kom 13 dager over termin, 2. kom 11 dager over termin.. Hååååper jo denne kan overraske med å komme før/til termin, men rekner vel med å gå over ;)

1. kom 13 dager over termin, 2. kom 11 dager over termin.. Hååååper jo denne kan overraske med å komme før/til termin, men rekner vel med å gå over ;)
Det sies jo ofte at nr. 3 er en luring, så du skal ikke se bort i fra at han kommer før/til termin ;)
Min samboer er yngst av tre. Hans to søsken kom vel henholdsvis 3 og 6 uker før termin, mens han kom en uke på overtid :P

Det sies jo ofte at nr. 3 er en luring, så du skal ikke se bort i fra at han kommer før/til termin ;)
Min samboer er yngst av tre. Hans to søsken kom vel henholdsvis 3 og 6 uker før termin, mens han kom en uke på overtid :p

Jeg får håpe på det da, bare motsatt ;) :D Så lenge han venter 3 uker til nå så han ikke blir prematur så er han hjertlig velkommen :)

Storesøster ble født 16 dager før termin, kom som en kjempeoverraskelse på meg som var mentalt forberedt på igangsetting til termin ;)
Denne gangen krysser jeg fingrene for at historien ikke gjentar seg :) To dager før termin-ish hadde passet fint.

Jeg var på ultralyd midt i svangerskapet, og da mente legen at hun kom til å komme før tiden. Haha, tenkte jeg, som om det skjer meg, her blir det nok langt på overtid. Det skulle vise seg at han hadde rett, for 18 dager før termin kom hun :)

han kom så vidt 2 dagen på overtid. har ikke troa på å få noe før, men håper i det lengste at hun vil ut litt før termin:-)

Her kom første 17 dager over termin. Priser meg lykkelig over at det ikke er lov å gå så lenge over tiden nå :)

Men, tviler på at hun kommer før termin.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

1.mann kom 1 dag før termin
2.mann kom 7 dager før termin
3.mann kom 8 dager før termin

:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

1 mann: kom 10 dager over termin
2 mann: kom 2 dager over termin

da jeg fikk 2 mann, fikk jeg beskjed om at hvis vi sku ha flere kom d til å gå enda raskere, men vet ik om det gjaldt lengden på fødselen eller før termin liksom.......

brukte 8 timer med 1 mann
å 3 timer med 2 mann ;)

Jenta mi kom 6 dager over termin. Jeg går sikkert over denne gangen også..

Jeg var på ultralyd midt i svangerskapet, og da mente legen at hun kom til å komme før tiden. Haha, tenkte jeg, som om det skjer meg, her blir det nok langt på overtid. Det skulle vise seg at han hadde rett, for 18 dager før termin kom hun :)
Ble litt nysgjerrig, jeg... Hvordan kunne han vite det? Hva begrunnet han det med?

når kom babyen sist gang? før termin, på eller etter ? :)

Lurer på om det blir det samme med oss denne gangen! :D

fødte i uke 37+0 sist gang, så håper på det blir noe det samme denne gangen. orker ikke tanken på å gå på overtid hvertfall! <3

Her kom førstemann også i uke 37+0 og er så spent nå!

Back
Topp