Til dere som har født før! *morsom tråd*

Herlig tråd... Som keisersnittmamma har jeg ikke en slik historie å dele med dere, me koser meg med å lese deres historier (og humrer litt for meg seg[;)][;)][;)])

Trur ikke at jeg sa noe særlig fæle ord... bare ropte på slutten "au au"... Men husker egentlig ikke så mye... føles så lenge siden selv om det er under 2 år..

sa ikke så mye jeg heller, gikk ganske fort og var egentlig ikke så veldig vondt heller[:)] satser på at neste fødsel blir like bra[:D]

Nei.... Oppførte meg egentlig ganske fint... Men klarte å fortelle høyt og tydelig at det var enklere å få babyen inn enn ut... Å når fødselslegen sa at hodet kom, så kunne jeg informere om at "Jotakk, jeg kjenner liksom det, da!" Snille samboeren min som prøvde å være hjelpsom å snill fikk beskjed om å holde kjeft..

Sa nok mye løye men husker ikke så mye... var så trøtt....
Men blir minnet på av mannen min at jeg sa "neste gang føder du" til han.....

Det jeg "husker" om fødselen min tror jeg ble fortalt av mannen... for jeg hadde ikke sovet på LENGE.... Så jeg var ganske gla når d var over... sov godt etterpå... helt til mor å far kom på besøk.... følte meg ikke akkurat som noe god mor.... men... gikk nå bra med oss...[;)][;)][;)]

Back
Topp