Til dere som har født før! *morsom tråd*

maltesers

Forumet er livet
Har dere noen fine gloser dere fortalte mens dere holdt på som værst??[;)][;)][8D][8D]

hehe, jeg hadde nesten ikke tid til å prate, men tror jeg sa "faen" noen ganger og sa til mannen at dette fikk han gjøre neste gang hvis han ville ha flere.[;)] ca 15 min etter fødselen sa jeg at det var ikke så verst likevel [8D]

Faktisk tror jeg jordmora var den som var mest grov i kjeften, hun var ei god ei [8D] Ikke at hun bannet eller noe, men hun sa ting veldig klart, og det tror jeg var bra, håper jeg får samme neste gang [:)] Jeg lå midt i pressriene og seriøst hadde lyst å be om keisersnitt, men fornuften slo inn da [;)] Nei, kom nok ikke med en enste glose, faktisk [:)]

Jeg var en av de fæle.. Jordmora fikk seg en knyttneve i ansiktet. tror jeg bannet voldsomt også. og midt oppi alt var jeg hele tiden redd for å skite under all pressingen, så husker jeg spørde om det. dagen etter unnskyldte jeg meg for den dårlige oppførselen. tro det eller ei, de hadde vært med på verre!!!

Da jeg føda min datter for 5 år siden, oppførte jeg meg som et prakt eksemplar helt frem til pressingen.. Hadde verdens søteste eldre dame til jordmor, men under pressriene klarte jeg å rope "jævla fitte" da det stod i som verst.. Hadde den verste samvittigheten da datteren min endelig kom ut, og beklaget og beklaget.. Off.. 

ORIGINAL: krestine86

Jeg var en av de fæle.. Jordmora fikk seg en knyttneve i ansiktet. tror jeg bannet voldsomt også. og midt oppi alt var jeg hele tiden redd for å skite under all pressingen, så husker jeg spørde om det. dagen etter unnskyldte jeg meg for den dårlige oppførselen. tro det eller ei, de hadde vært med på verre!!!

Ha ha, såpass [:D]

Hahaha, jeg ELSKER sånne tråder[:D]

Jeg var helt motsatt av slik jeg av og til kan være til vanlig... Kjemperolig og skrek kun under pressriene[:D]

Så ikke noe styggt til noen, hadde 3 forskjellige jm siden fødselen tok lang tid.

Jeg husker jeg tenkte inni meg: ikke si noe styggt, ikke bann, ikke skrik, vær snill...hihi[:)]

Haha!![:D][:D][:D] Så søte dere er[:D][:D]

Hehe morsom tråd[:D]

Jeg sa eller gjorde ikke noe...
Skrek vel litt under det værste, men det er vel helt normalt[8D]

ORIGINAL: Frøken S

sign[:)]

Ingen av oss sa noe særlig[;)] Jeg ville ha det heeeeelt stille. Det var bare EN gang mannen sa: Du er flink jenta mi, da svarte jeg: Nå holder du den jævla kjeften din[;)]

Det var det[:)]

Med Theodor sa jeg mye rart, lå i en heavy morfinrus[;)]

Hahaha, jeg snudde meg til mamma og sa at jeg angra med på at jeg lot meg "lokke" i senga den kvelden jeg ble gravid, for det var jo noe han pressa meg til!!!![8D][8D]
Også ropte jeg til jordmora, for faen kan du ikke bare dra ho ut!!! Stort mer sa jeg egentlig ikke...[;)] Hehehe!!

Hehehe.... jeg sa de styggeste glosene dere kan tenke dere[8D][:D] Jeg ramset dem opp gang på gang så min fødsel nummer 2 er jeg veeeeeeeeeeeeeeeeldig glad for at jeg ikke har på film for å si det sånn[8D]

he jeg sa egentlig ingen ting, vekslet mellom å sovne og spy..
Eneste må være når sambo prøvde å gi meg energi drikk som jeg IKKE ville ha, da sa jeg: hvis du spørr meg en gang til om jeg vil ha, så kliner jeg til deg!
Etter det ble han stille[8D]

hehe... Jeg tror ikke jeg sa så veeeldig mye ugly under pressriene. Men husker jeg var noe innmari forbannet på sambo som hadde gjort dette mot meg og behaget seg til å sitte å lese avisa når jeg hadde mine tetteste og vondeste rier under åpningsfasen... DA kom det noen saftige gloser! [:D]

Er kjedelig jeg, sa ingenting[8|][8D]
Fødselen gikk så fort og var igrunn ikke såååå vondt.
Hylte ikke under presse/riene engan, men må si at jeg har høy smerteterskel.

fikk ikke tid til å si så veldig masse.. det gjekk ganske fort og var ganske vondt!! Når vannet gjekk kom riene, og det var bare 1 min mellomrom, og så da blei det ikke tid til verken snakking eller så mye annet enn å konsentrere seg om å få pustet!

Det eneste eg kan huske var at JM sa at nå kunne en se hode, og om mannen min ville se..da HYLTE eg NEI!!!!!!!!!!!!!!![:D]

hahahaa....så bra tråd ! Gjorde ikke noe spesielt i grunnen jeg, syntes bare det var litt komisk i etterkant hva jeg var opptatt av. Var stort sett stille hele tiden og pustet meg gjennom riene. Alle som kom på rommet spurte om jeg alltid var så blid, for jeg smilte fra øre til øre hver gang...hihi. Pluss at når jeg var på slutten, ville jordmor at jeg skulle stå litt, for å få fortgang i fødsel som droooo ut i det lange, så jeg stod ved senga og jobba meg gjennom rien, hvor jeg etterpå sa, du Ove, tror jeg søler litt jeg, kan du legge noe under beina mine. Måtte jo ikke skitne til, da rant det altså litt fostervann på gulvet under meg. Fru renslig....eh...ja [;)]

ORIGINAL: tone86

ORIGINAL: Frøken S

sign[:)]

sign

Back
Topp