Til dere som har barn fra før, fødte dere før eller etter termin?

Førstemann kom 13 dager etter termin, måtte bli satt igang for han likte seg altfor godt der inne :p håper å slippe å gå over termin denne gangen..

Nr 1 fire uker før termin ( igangsatt )
Nr 2 9 dager før termin
Nr 3 10 dager før termin ( ble strippet flere ganger for å få igang fødselen )

Nr 1 - ble igangsatt pga storbaby og svangerskapsforgiftning, 11 dager over ul.termin. Husker ikke menstermin nå, men det var over den også.

Nr 2 - to dager før menstermin og 13 dager før menstermin :)

Fikk én uke før termin. Stimulerte aku-punkt på ankelen, tro om det fønker denne gangen også? ;)

1. kom 10 dager på overtid (indusert dagen før)
2. kom 11 dager på overtid (indusert dagen før)
Med andremann var jeg 9 ganger hos akupunktør uten at det hjalp, fikk ikke en gang lettere fødsel enn med første.
Regner med jeg blir indusert på overtid også denne gangen, så her kan det bli septemberbaby, har foreløpig termin en dag tidligere enn sist og den augustbabyen ble en 2. september baby ;)

Han kom 6 dager etter termin. Vannet gikk 3 dager etter termin, og jeg ble satt i gang 5 dager etter termin om morgenen, og han kom om natta.

Han kom 6 dager etter termin. Riene startet på kvelden 5 dager etter termin :)

Sent from my LT22i using BV Forum

Hun kom 4 dager før termin

9 dager over med 1 mann og 6 dager med nr.2. Regner med og gå over denne gangen også

1. kom 10 dager før.
2. kom 5 dager før.

nr 1 er født 18 dager før
nr 2 er født 9 dager før
nr 3 er født 9 dager før
nr 4 er født 14 dager før

nr 3 og 4 er igangsatt før termin og det kommer nr 5 til å bli også .. alt fra 1-2 uker før

Nr 1 er født 14 dager etter termin (skulle igangsettes dagen etter).
Nr 2 er født 2 dager før termin.

Håper nr 3 kommer før tremin for å slippe å dele bursdag med store søster eller mammaen sin ;)

Back
Topp