Til dere som har 3 barn

Når vi fikk tredjemann var eldste 6 år og mellomste 3,5 år, jeg syntes overgangen var stor.

Men løsningen for oss var å ikke være så bundet av rutiner, sånn at minstemann var gjerne med der det skjedde til enhver tid. Har fått en fleksibel og enkel unge pga. Det og tenker at det har vært supert i en travel hverdag.

Når vi fikk tredjemann var eldste 6 år og mellomste 3,5 år, jeg syntes overgangen var stor.

Men løsningen for oss var å ikke være så bundet av rutiner, sånn at minstemann var gjerne med der det skjedde til enhver tid. Har fått en fleksibel og enkel unge pga. Det og tenker at det har vært supert i en travel hverdag.

takk for gode tips! Vi er veldig rutinepreget, og drar feks hjem fra selskap, for å rekke legging til vanlig tid, da vi ikke ønsker kluss med søvn. Men det er nok noe vi kan bli bedre på!

Storebror var 2 snart 3 år da tvillingene kom☺️ Det som funket for oss var gode rutiner å ikke legge for mye planer. Trodde det skulle bli kaos å gå fra 1 til 3…Men alt gikk så bra❤️

Nå åtte år senere har jeg 2 bonus, så til høsten blir det 6 hærlige gull❤️ Det er jeg enda mer spent på..

Back
Topp