Til dere som fullammer...

Spent24

Betatt av forumet
Har dere fått tilbake mensen enda?
Jeg har ikke det, og er kjempe glad for det,
men så begynte jeg å tenke på om det egentlig
er normalt at det skal gå så lang tid...
Er jo over 3 mnd siden jeg fødte.. [:)]

finnes ingen fast på når den kommer tilbake.. jeg fikk min tilbake når christian var 1 1/2 mnd ca... må legge til at jeg ikke ammer da.. men sjenner noen som ikke ammet som fikk tilbake mensen når baby var 9 mnd.. så d er veldig forskjellig.. bare NYT d..haha

Fullammer og fikk mensen tilbake når han var 9 uker.
Er nettop ferdig med min andre syklus nå...

Er ingen fasit på når man får tilbake mensen, har ei venninde hvor barnet er 16mnd nå, hun har enda ikke fått mensen tilbake, og sluttet amme for 6mnd siden.

jeg har heller ikke fått mensen enda... nærmer seg 4 mnd siden fødsel nå! [:D]

Fikk noe som ligner mensen for noen dager siden, men vet ikke om det er den. eller om det er fordi jeg har satt inn spiral. Kan jo blød litt pga den i begynnelsen.

Nix, ingen ting her, men stresser det ikke enda.
Legen sa til meg det gjerne kunne ta 6 mnd eller mer før den kom tilbake, så den får komme når den kommer....[:)]

ORIGINAL: *dreamer*

Ikke noe mensen her. Håper at den holder seg unna en goood stund til[:D]

Nej... men jeg er FAEN ikke ferdig med renselsen heller. [:'(][:'(][:'(][:'(][:'(][:'(]

ikke sett snurten av den. Har fullammet alle mine til 6mnd, og fikk mensen tilbake etter 1 år. Etter Linus sin fødsel kom den dagen før han ble 10mnd[:)]

full ammer og er nettopp ferdig med andre runde med tante rød....

forrige gang gikk det 6mnd, denne gangen troor jeg kanskje det gikk enmnd..

Nei, jeg tror ikke det. Jeg har satt inn spiral, og har blødd litt etter det så jeg vet ikke helt.
Forrige gang fikk jeg den etter fire mnd ca.

Jeg syns det er helt greit om den kommer tilbake, for da slipper jeg å bekymre meg for om jeg er gravid. Jeg vil absolutt ikke ha en til på en god stund. Det holder med to bleiebarn av gangen[;)]

nei ikke egentlig, men etter at jeg satte inn spiralen så har jeg fossblødd siden,, hadde jeg visst at jeg skulle blø så mye etter å ha satt den inn så hadde jeg venta [:@] håper det går over snart.. 

ORIGINAL: Moreller

Har ikkje kommet her heller... Synes det er greit å slippe:)

Men da NYYYTER jeg bare det hele videre..
Er jo fantastisk deilig å slippe den, ble bare litt bekymret
for om det var vanlig at den ikke var kommet etter såpass
lang tid...
Men da er det visst det [:D] HERLIG [:D]

Jeg trodde jeg hadde fått den tilbake, men det var visst bare siste rest fra renselsen[8D] (iflg gyn)
Nyter det så lenge jeg kan, og håper det er leeeenge til den kommer tilbake[:D][:D]

Fullammer, ikke fått den tilbake ennå. Med storebror kom den tilbake da han var ca 9 mnd. 

fullammer og har hatt den en gang, men det var ikke mye kan me jo sei. sikkert pga jeg har satt inn spiralen . og selvfølgeligt så hadde jeg jo ei lita som ikke ville nesten ha maten de to dagene jeg hadde den.. kresen lita jente :P

Back
Topp