Til dere som er bekynret og redd:)

Navaje

Forelsket i forumet
Dette gjelder nok kanskje de som ikke har annen sykdom eller bruker medisiner. Men den gjorde meg roligere. Og statistikken for spontanabort når man er under 25 år er liten, så fremst en ikke har andre sykdommer.
 

Vedlegg

  • Screenshot_20190221_082014_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20190221_082014_com.android.chrome.jpg
    35,7 KB · Visninger: 70
Dette gjelder nok kanskje de som ikke har annen sykdom eller bruker medisiner. Men den gjorde meg roligere. Og statistikken for spontanabort når man er under 25 år er liten, så fremst en ikke har andre sykdommer.

Kunne du sagt hvor du har dette fra? (hilsen hun som elsker kilder)
 
Jeg bruker denne siden her og følger med på at prosentene for abort synker. Her kan du legge inn alder, uken du er i og tidligere aborter og fødsler så regner den ut automatisk.
Nå har jeg under 5% sjans for spontanabort :dance008

https://datayze.com/miscarriage-reassurer.php

Det liker vi!
Jeg er på 9% i dag. Hadde bestemt meg for å ikke sjekke denne statistikken denne gangen, og var egentlig fornøyd med at ingen hadde delt den i gruppen ennå.
Ble liksom så leit da jeg mistet sist. Men men, nå har jeg sjekket i dag likevel :p
 
Kunne du sagt hvor du har dette fra? (hilsen hun som elsker kilder)
Æsj altså, jeg finner den ikke igjen. Det var et innlegg spm var lagt ut her tidligere. Men om dugår på nhi sine sider så er det en lignende statistikk:)
 
Det liker vi!
Jeg er på 9% i dag. Hadde bestemt meg for å ikke sjekke denne statistikken denne gangen, og var egentlig fornøyd med at ingen hadde delt den i gruppen ennå.
Ble liksom så leit da jeg mistet sist. Men men, nå har jeg sjekket i dag likevel :p
Åååh sorry! Ser det er så mange som er så redd for sa, så ønsket bare å roe ned nervene <3
 
Æsj altså, jeg finner den ikke igjen. Det var et innlegg spm var lagt ut her tidligere. Men om dugår på nhi sine sider så er det en lignende statistikk:)

Nhi liker jeg :)
Jeg er litt kildekritisk skjønner du, så liker å sjekke. NHI er veldig bra!
 
Åååh sorry! Ser det er så mange som er så redd for sa, så ønsket bare å roe ned nervene <3

Ingen fare, jeg skjønner deg godt! Jeg burkte den jo også masse sist, nettopp for å roe meg ned. :)
 
17,5 % her. Jeg tenker ikke så mye på det uansett jeg, tenker det går bra :)
 
2,1% på den ene, blir jo ikke lavere nesten :)
3,8 på den andre :)
 
Back
Topp