Til dere som driver dette forumet.

Senator Malin

Elsker forumet
Dere har idag mange tusen brukere innom hver eneste dag. Hver dag i flere måneder har siden vært treg og jeg (og sikkert tusen andre) får den standard meldingen "Connection time error". Når den ikke kommer tar det hele kvelden å laste ned bare forsiden. Den Connection time error kommer gjerne og etter man har skrevet ett innlegg på 2000 ord. Helt fantastisk irriterende og ikke minst, unødvendig!

Hvorfor gjør dere ingenting etter så mange klager? Om dere har gjort, gjør mer! Dette er uholdbart synes jeg.

*Liker*

ORIGINAL: *NinaOgVesla

*Liker*

jaaa! drev opg skrev dette selv når jeg så denne [:@]

Opplevde det akkuratt nå faktisk[:(]

Tror jeg har hatt problemer 2 ganger siden 2008, og jeg er her alt for ofte. Tror nok ikke alle opplever det like ille. Dog jeg kan forståat det er irriterende når det først skjer.

*Liker*

*Liker*

*Liker*

Veldig enig! Aldri vært borti et forum som er så tregt...

ORIGINAL: Vugge

ORIGINAL: Senator Malin

Dere har idag mange tusen brukere innom hver eneste dag. Hver dag i flere måneder har siden vært treg og jeg (og sikkert tusen andre) får den standard meldingen "Connection time error". Når den ikke kommer tar det hele kvelden å laste ned bare forsiden. Den Connection time error kommer gjerne og etter man har skrevet ett innlegg på 2000 ord. Helt fantastisk irriterende og ikke minst, unødvendig!

Hvorfor gjør dere ingenting etter så mange klager? Om dere har gjort, gjør mer! Dette er uholdbart synes jeg.

Har ikke du vært borte et par måneders tid da?..
[8D]

Jo, men jeg har en del fartstid her inne alikvell

ORIGINAL: Qualitas

Veldig enig! Aldri vært borti et forum som er så tregt...

Back
Topp