O OhBaby! Venter på en lillebror/søster <3 Novemberskattene 2014 <3 Desemberskattene 2014 14 Feb 2011 #3 føler meg absolutt ikke glemt idag,men vi feirer ikke valentine, tar heller overraskende små feiringer helt andre dager. :)
føler meg absolutt ikke glemt idag,men vi feirer ikke valentine, tar heller overraskende små feiringer helt andre dager. :)
P Pijah Forumet er livet 14 Feb 2011 #5 ORIGINAL: ohBaby! føler meg absolutt ikke glemt idag,men vi feirer ikke valentine, tar helelr overraskende s må feiringer helt andre dager. :) samme her!
ORIGINAL: ohBaby! føler meg absolutt ikke glemt idag,men vi feirer ikke valentine, tar helelr overraskende s må feiringer helt andre dager. :) samme her!
C Carla82 Gift med forumet 14 Feb 2011 #7 Samme her! Mere overaskende å få en oppmerksomhet når du ikke forventer det[:)] ORIGINAL: ohBaby! føler meg absolutt ikke glemt idag,men vi feirer ikke valentine, tar helelr overraskende s må feiringer helt andre dager. :)
Samme her! Mere overaskende å få en oppmerksomhet når du ikke forventer det[:)] ORIGINAL: ohBaby! føler meg absolutt ikke glemt idag,men vi feirer ikke valentine, tar helelr overraskende s må feiringer helt andre dager. :)