Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God tanke da!Det var vist ganske få?![]()
Kunne hende jeg fikk napp men tror dette ikke var veien å gåGod tanke da!
Kanskje ha en side konkurranse for nykommere?
Jeg vet. Var der selv en gang. Men vi burde prøve å få dem aktive.Er nok litt lett for at hvis man først kommer i en fase med å kun lese så blir det vanskelig å skrive![]()
Jeg brukte fem mdn før jeg sa et heiJeg var kun aktiv på terminforumet første året her. Turte ikke poste eller skrive på generelt.![]()
God tankeJeg vet. Var der selv en gang. Men vi burde prøve å få dem aktive.![]()
På til å skrive på generelt eller skrive i det hele tatt ?Jeg brukte fem mdn før jeg sa et hei![]()
I det hele tatt.På til å skrive på generelt eller skrive i det hele tatt ?![]()
Hehe ja hvis man først kommer i en son god periode så er det sonI det hele tatt.men når jeg åpna kjeften var det vanskelig å holde kjeft
![]()
Samme her. Generelt ble kun lestJeg var kun aktiv på terminforumet første året her. Turte ikke poste eller skrive på generelt.![]()
Ja var nesten ikke til stede i Jan. da L kom til verden men nå som han er 3 mnd er jeg bedre tid. Så har jeg den multitasking trille tur og skrive samtidig .... (innsett jeg trenger trilletur selskap lol)Hehe ja hvis man først kommer i en son god periode så er det sonnoen måneder er jeg veldig aktiv og noen nærmest fraværende
![]()
Kjekt å bruke tiden med noen andre. Før du vet ordet innser du at du har for mye fokus på forumet mens du er med den lilleJa var nesten ikke til stede i Jan. da L kom til verden men nå som han er 3 mnd er jeg bedre tid. Så har jeg den multitasking trille tur og skrive samtidig .... (innsett jeg trenger trilletur selskap lol)
Tja han sovner i øyeblikket han ser vognaKjekt å bruke tiden med noen andre. Før du vet ordet innser du at du har for mye fokus på forumet mens du er med den lille![]()
Var min ogTja han sovner i øyeblikket han ser vognaveldig usosial type på trilletur
![]()
Sandefjord du?Var min oghvor i landet er du?
![]()