Til dere som bare leser tråder

Aninee

Forumet er livet
Januarlykke 2016
Hei

Vil dere kanskje presentere dere for resten av gruppa?

Hvor mange ganger er dere innom for å lese oppdateringer?

Er nok litt lett for at hvis man først kommer i en fase med å kun lese så blir det vanskelig å skrive :p

Jeg var kun aktiv på terminforumet første året her. Turte ikke poste eller skrive på generelt. :P

Jeg vet. Var der selv en gang. Men vi burde prøve å få dem aktive. :)
God tanke :) jeg har stort sett kun vært på termin forumet tidligere og ikke så mye på disse andre :) stille der og

I det hele tatt.:) men når jeg åpna kjeften var det vanskelig å holde kjeft :p
Hehe ja hvis man først kommer i en son god periode så er det son :p noen måneder er jeg veldig aktiv og noen nærmest fraværende :p

Hehe ja hvis man først kommer i en son god periode så er det son :p noen måneder er jeg veldig aktiv og noen nærmest fraværende :p
Ja var nesten ikke til stede i Jan. da L kom til verden men nå som han er 3 mnd er jeg bedre tid. Så har jeg den multitasking trille tur og skrive samtidig .... (innsett jeg trenger trilletur selskap lol)

Ja var nesten ikke til stede i Jan. da L kom til verden men nå som han er 3 mnd er jeg bedre tid. Så har jeg den multitasking trille tur og skrive samtidig .... (innsett jeg trenger trilletur selskap lol)
Kjekt å bruke tiden med noen andre. Før du vet ordet innser du at du har for mye fokus på forumet mens du er med den lille :o

Back
Topp