moskata Forumet er livet 12 Sep 2006 #1 Er det noe mat dere absolutt ikke kan spise?? selv spiser jeg det meste, men unngår sauser og lignende som er sterkt kryddret.
Er det noe mat dere absolutt ikke kan spise?? selv spiser jeg det meste, men unngår sauser og lignende som er sterkt kryddret.
tingeling1 Forumet er livet 12 Sep 2006 #3 Jeg er heldig og kan spise alt jeg[:)] Eneste jeg ikke har prøvd er kål og reker...så det vet jeg jo ikke enda da.
Jeg er heldig og kan spise alt jeg[:)] Eneste jeg ikke har prøvd er kål og reker...så det vet jeg jo ikke enda da.
moskata Forumet er livet 12 Sep 2006 #4 har prøvd både kål og reker gikk så bra så[:)] har nok fått en gutt som tåler det mete ja[;)]
MICAmor Forumet er livet VIP 12 Sep 2006 #6 [:D]Spiser alt ,det går bra! Heldigvis ,for jeg elsker rå løk!!!!![:)]
Cahaal Gift med forumet 13 Sep 2006 #7 Spiser egentlig som normalt :) Men har merket at Marcus fjerter masse om jeg har spist kjøpt brød, peanøtter, og så utrulig sterk mat selvfølgelig... Tenker vel litt mer over hva jeg putter i munnen ja...
Spiser egentlig som normalt :) Men har merket at Marcus fjerter masse om jeg har spist kjøpt brød, peanøtter, og så utrulig sterk mat selvfølgelig... Tenker vel litt mer over hva jeg putter i munnen ja...