.::Tiiine::.
Forumet er livet
Hvordan går det, er dere nærme målet og ser dere noen resultater? Hva spiser dere i løpet av en dag?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: *skjønningene*
Ser resultater men ikke på kg [&o]
(ikke qoute)
Er laaaangt ifra snart i mål, det håper jeg at jeg er til sommeren. så lang vei igjen! [:)]
Koser meg med trening hver dag , blitt kjempe gøy og avhengig [:)]
Akkurat nå sitter jeg å spiser 2 knekkebrød og omelett + et glass vann.
Lunsj idag blir en noka sjokolade bar [:)]
ORIGINAL: .::Tiiine::.
Laget ''slankedagbok''
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23322924
Der kan dere følge med på hva jeg spiser, trener å resultater. Har trent hver dag i 8 dager nå,9 dagen i dag etter jobb ;) alt fra 1,5-2-2,5 time :) Sluttet å røyke har jeg også, fått en bedre kondis[:)]
Har du merket hvor mye fortere kondisen kommer seg etter at du sluttet - eller har du kanskje nettopp sluttet? Uansett - det er mega-giga-deilig å merke at man faktisk kommer noen vei med å trene!!! Masse lykke til[:)]ORIGINAL: Tjukkaaa
Laget ''slankedagbok''
http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=23322924
Der kan dere følge med på hva jeg spiser, trener å resultater. Har trent hver dag i 8 dager nå,9 dagen i dag etter jobb ;) alt fra 1,5-2-2,5 time :) Sluttet å røyke har jeg også, fått en bedre kondis[:)]
FLINK!!! spesielt å kutte røyken ut fra livet ditt!!Har du merket hvor mye fortere kondisen kommer seg etter at du sluttet - eller har du kanskje nettopp sluttet? Uansett - det er mega-giga-deilig å merke at man faktisk kommer noen vei med å trene!!! Masse lykke til[:)]
ORIGINAL: tingeling1
Jeg følger Grete Roedes prinsipper (men går ikke på kurs) Skal ligge på ca 1600 kcal i uka. Trener til Jillian Michaels dvd'er, funker veldig fint [:)] Har faktisk gått ned 5 kg siden nyttår [:)] Har vært syk inni der da, så er vel derfor jeg har gått ned litt ekstra. men da er det bare 10 kg igjen til endelig mål, eller 5 kg igjen til jeg kan begynne å bli fornøyd [:)]
Lykke til med 30 day'sen [;)]
Brukt du oxytarm for å få full effekt først eller?
Lykke til med 30 day'sen [;)]
Brukt du oxytarm for å få full effekt først eller?
Nope for jeg er redd for at jeg raser for mye ned i vekt da, jeg skal jo bare 4-5 kilo ned :) Så dersom jeg ikke merker noe etter 30 dager hiver jeg meg kanskje på oxytarm :)
Tviler på du hadde gjort det, den renser bare tarmene så den er klar til 30 days'en [:)][:)]
Gleder meg til å høre hvordan det går [:)]