Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen blødning eller smerter men er så redd for en MANei, jeg har hatt et drøss av symptomer hele tiden og er 11+2 nå. Men ikke bekymre deg, det er helt normalt å ikke ha mange symptomer, og at de kommer og går!så lenge du ikke blør og har smerter er det ingen grunn til bekymring!
Det er veldig lite sannsynlig at du får en MA statistisk sett, prøv å slå deg til ro med detIngen blødning eller smerter men er så redd for en MA
Når du sier at hcg synker litt blir det å vises på en eventuell urinprøve/blodprøve? Det er noen uker siden jeg tok en urinprøve og da viste den knallpositiv, mens nå var den skikkelig svak.. Men jeg regner med at det har med den synkende hcg å gjøre?Det er jo så forskjellig fra person til person. Tror du blir bekymra over å sammenligne med andre. Her er det masse symptomer enda, og verst er kvalmen... Men slik har jeg hatt det i alle tre svangerskapene. Er jo vanlig at hcg synker litt i de ukene, og da er det vel heller ikke helt usannsynlig at symptomene kan avta litt?![]()
Ja, eller du kan rett og slett ha for mye hcg til at det slår sterkt ut. Prøv å tynn urinen med vann, så kan det hende testen blir sterkereNår du sier at hcg synker litt blir det å vises på en eventuell urinprøve/blodprøve? Det er noen uker siden jeg tok en urinprøve og da viste den knallpositiv, mens nå var den skikkelig svak.. Men jeg regner med at det har med den synkende hcg å gjøre?