til dere over 9 uker

Lille92

Forelsket i forumet
Mistet dere graviditetsymptomene rundt den tiden? Jeg er 8-6 i dag og de eneste symptomene jeg har er treg mage.. brystene er ikke ømme lenger, kvalm har jeg kun vært i 2 dager, energien er tilbake, jeg er ikke lenger trøtt.. hadde dere også det sånn i den tiden?

Nei, jeg har hatt et drøss av symptomer hele tiden og er 11+2 nå. Men ikke bekymre deg, det er helt normalt å ikke ha mange symptomer, og at de kommer og går! :-) så lenge du ikke blør og har smerter er det ingen grunn til bekymring!

Mistet mine symptomer i uke 8. Var klar for å begynne i 100% stilling igjen. (Vært sm 50% siden starten av svskapet). Men for 3 dager siden kom det tilbake + kvalmen som har vært helt fraværendes.

Jeg ble kvitt kvalme m/oppkast fra 11+0 ca, men har fortsatt ømme pupper, og veldig trøtt på kvelden. Fikk allikevel mer energi til daglige gjøremål + trening også fra 11 uker :) symtomer svinger veldig, så jeg tror ikke du skal bekymre deg. Kom et nytt symptom fra ca 10 uker som vedvarer enda, og det er at jeg sover dårlig om nettene.. Våkner alltid i 4-tiden :p irriterende..

Nei, jeg har hatt et drøss av symptomer hele tiden og er 11+2 nå. Men ikke bekymre deg, det er helt normalt å ikke ha mange symptomer, og at de kommer og går! :-) så lenge du ikke blør og har smerter er det ingen grunn til bekymring!
Ingen blødning eller smerter men er så redd for en MA

Ingen blødning eller smerter men er så redd for en MA
Det er veldig lite sannsynlig at du får en MA statistisk sett, prøv å slå deg til ro med det :-) klarer du ikke det kan du ta kontakt med jordmor eller lege for en samtale, evt. Ultralyd.

Min kvalme ble verre ved 9 uker :P

Nå er jeg 10+4 og kan ha noen gode dager, men på morran er det helt forferdelig enda.

Føler meg litt bedre iløpet sv dagen da, men er ekstremt sulten hele tiden og blir kvalm hvis jeg ikke spiser.

Jeg har også mistet symptomer. Er 10+3 i dag. Tror de gradvis har blitt mindre fra i forrige uke. Skal på tidlig ul neste fredag, grugleder meg!

Har mindre, men det er normalt :) er fortsatt trøtt og lite mat smaker, og har blodtrykksfall, men utover det er det ikke så mye mer symptomer..

Puppene tar livet av meg! Fortsatt kvalm 24/7. Treig mage, tisser ofte og er super trøtt! Er 9+6 idag :)

Det er jo så forskjellig fra person til person. Tror du blir bekymra over å sammenligne med andre. Her er det masse symptomer enda, og verst er kvalmen... Men slik har jeg hatt det i alle tre svangerskapene. Er jo vanlig at hcg synker litt i de ukene, og da er det vel heller ikke helt usannsynlig at symptomene kan avta litt?:)

Det er jo så forskjellig fra person til person. Tror du blir bekymra over å sammenligne med andre. Her er det masse symptomer enda, og verst er kvalmen... Men slik har jeg hatt det i alle tre svangerskapene. Er jo vanlig at hcg synker litt i de ukene, og da er det vel heller ikke helt usannsynlig at symptomene kan avta litt?:)
Når du sier at hcg synker litt blir det å vises på en eventuell urinprøve/blodprøve? Det er noen uker siden jeg tok en urinprøve og da viste den knallpositiv, mens nå var den skikkelig svak.. Men jeg regner med at det har med den synkende hcg å gjøre?

Jeg hadde en fin uke forrige uke. Da tenkte jeg at jeg fint kunne jobbe 100% igjen (i min 60% stilling). Så kom helga, og jeg hadde litt energi til å få gjort unna litt i hagen. Skulle jeg visst aldri gjort, for denne uka har formen vært helt elendig, og verre enn før. Jeg skulle nytt det forrige uke da det gikk så bra! Men selvfølgelig bekymrer man seg da og... Hrmpf..

Jeg mistet symptomene i uke 8. Har fortsatt ikke ømme bryst men trettheten og kvalmen kom tilbake igjen etter noen dager. Kvalmen kommer og går og jeg kan være bra mange dager før den er der igjen. Trettheten er der konstant dessverre. Uke 10 +0 i dag.

Er 10 uker nå, puppene er fortsatt litt ømme - men ikke like ille, er litt trøtt - spesielt på kveldene, men klarer som regel å "holde ut" til rundt 23 om jeg ikke sovner i sofaen.. Kvalmen er her fortsatt, litt mindre intens enn før - jeg må som regel passe på å spise ofte og lite for å holde kvalmen i sjakk. Får også vondt når jeg reiser meg opp for fort, da iler/stikker det skikkelig et par sekunder.

Ellers har jeg ikke flere symptomer :)

Når du sier at hcg synker litt blir det å vises på en eventuell urinprøve/blodprøve? Det er noen uker siden jeg tok en urinprøve og da viste den knallpositiv, mens nå var den skikkelig svak.. Men jeg regner med at det har med den synkende hcg å gjøre?
Ja, eller du kan rett og slett ha for mye hcg til at det slår sterkt ut. Prøv å tynn urinen med vann, så kan det hende testen blir sterkere;)

Jeg er rundt 12-13 uker nå. og kvalmen min gikk over i det eg tror var uke 10. trøttheten varte noe lengre, men nå er eg uten det også. jordmor sa da at det var vanlig at symptomer kunne avta da

Back
Topp