Hei,
Vi vurderer å få en til. Vi har to fra før, en på 4 og en på 1.
-Hvordan syns dere overgangen fra to til tre var?
-Hva syns dere var det tøffeste fra å gå fra to til tre?
-Hva skulle dere ønske dere hadde tenkt på/visst på forhånd?
-Hvordan ser en typisk uke ut? Gjerne før og under corona.
Jeg er litt usikker på hvilke spørsmål jeg skal stille… Vi har tenkt på at vi i hvert fall må få oss en større bil på sikt, noe som er helt okei fordi vi ikke er så begeistret for den vi har per dagsdato. Vi har også tenkt litt på logistikk i forhold til barnehage, treninger osv.
Håper dere vil ta dere tid til å svare på spørsmålene og gjerne inkludere andre gode/mindre gode erfaringer dere har høstet
Setter stor pris på alle svar.
Vi vurderer å få en til. Vi har to fra før, en på 4 og en på 1.
-Hvordan syns dere overgangen fra to til tre var?
-Hva syns dere var det tøffeste fra å gå fra to til tre?
-Hva skulle dere ønske dere hadde tenkt på/visst på forhånd?
-Hvordan ser en typisk uke ut? Gjerne før og under corona.
Jeg er litt usikker på hvilke spørsmål jeg skal stille… Vi har tenkt på at vi i hvert fall må få oss en større bil på sikt, noe som er helt okei fordi vi ikke er så begeistret for den vi har per dagsdato. Vi har også tenkt litt på logistikk i forhold til barnehage, treninger osv.
Håper dere vil ta dere tid til å svare på spørsmålene og gjerne inkludere andre gode/mindre gode erfaringer dere har høstet

Minste er 9 mnd. De andre to er 5 år og 4 år(11,5 mnd i mellom). I starten kranglet de alltid om hvem som skulle kose først, holde først osv. Det pågikk i mange mnd. Er ikke mye av det nå lenger. 
Jeg satte veldig pris på å ha null planer. Ville bare være hjemme, rett og slett. Stille, behagelig og godt!!