Til dere med store babyer - bleiestørrelse

DisneyLover

Forelsket i forumet
mini er 5,5 mnd og allerede 9,5 kg og 71 cm lang. Vi bruker libero touch str 4 nå og er godt fornøyd med det, men nå er det ikke lenge til vi må opp en str og da finner jeg kun up and go. Synes de lekker lettere og ønsker fortsatt å bruke "vinger" ikke måtte trekke den på!
Flere med samme problem?

Her bruker vi rema nr 4 ... Syns den føles "våt" selvom han ikke har tissa gjennom :P ( han er 5,5 mnd 10 kg og 70,4 cm) ... Vet selv ikke hva jeg skal gjøre :P håper andre kommer med råd :P

min bolle på 6 mnd er 71 cm og 9.4 kg, jeg bruker Maxi bleier fra Coop :) de passer fint. Libero comfort finnes jo i større str da :) om du er fornøyd med Libero kan du jo prøve Comfort 5

Vi bruker First price str 4 og ELSKER de! Hun nærmer seg nok 9 kg tror jeg, skal på 6mnd kontroll neste uke: Virkelig helt fantastiske. De holder ekstremt godt på fuktighet. Hun har veldige våte bleier om morningen, og når vi brukte Libero så gikk det ofte gjennom når vi løftet henne opp om morningen. Men disse holder på alt! Husker de kom ut best i test av tv2 hjelper deg for noen år siden også :)

Lille er 9,8kg og 68 cm lang. Bruker libero touch nr 5. Har likt up & go best til jentene etter at vi kom på str.5,men må lillebror liker jeg best de "vanlige bleiene". Her selges både touch og up&go i alle dagligvarebutikker.. ei venninne har en pode på 4 1/2 mnd som er 9,7 kg og 70 cm og hun bruker libero touch nr.6,for han har fått alt rundt mage/lår.. Lillebror her er godt proporsjonert (som de sier på helsestasjonen :p ) og kan fint bruke nr.5.

Lille er 9,8kg og 68 cm lang. Bruker libero touch nr 5. Har likt up & go best til jentene etter at vi kom på str.5,men må lillebror liker jeg best de "vanlige bleiene". Her selges både touch og up&go i alle dagligvarebutikker.. ei venninne har en pode på 4 1/2 mnd som er 9,7 kg og 70 cm og hun bruker libero touch nr.6,for han har fått alt rundt mage/lår.. Lillebror her er godt proporsjonert (som de sier på helsestasjonen :p ) og kan fint bruke nr.5.
Men størrelse 5&6 finnes vel kun in up and go? Prøvd det to ganger og de lakk begge gangene på min, annen passform og mye kortere i ryggen

Men størrelse 5&6 finnes vel kun in up and go? Prøvd det to ganger og de lakk begge gangene på min, annen passform og mye kortere i ryggen
ImageUploadedByBV Forum1452854876.297209.jpg

Denne bruker vi.. Heter visst ikke touch,men :p mellomste jenta bruker samme bleien,men i str.6 i barnehagen og up&go hjemme. ImageUploadedByBV Forum1452854876.297209.jpg

Er det ikke bare til å kjøpe bleier som ikke er up&go? Skal finnes i de fleste størrelser og hvis de ikke har i butikken din kan du spørre om de kan ta de inn :) i barnehagen til mannen min vil de ikke ha up&go siden da tar bleieskiftet lenger tid :p så der har alle bleiebarna "vanlige bleier"

Er det ikke bare til å kjøpe bleier som ikke er up&go? Skal finnes i de fleste størrelser og hvis de ikke har i butikken din kan du spørre om de kan ta de inn :) i barnehagen til mannen min vil de ikke ha up&go siden da tar bleieskiftet lenger tid :p så der har alle bleiebarna "vanlige bleier"
Sånn er det her også. Derfor vi bruker up&go hjemme,siden jeg liker de best,så bruker vi vanlige tape bleier i barnehagen.. Pleier å kjøpe inn når det er sånne esker på tilbud,siden det ikke går så mange bleier de 3 dagene hun er i bhg :)

Dere mååå prøve de mye til Libero !!! Har virkelig ikke klart gå tilbake ... De er så myke og fine! ImageUploadedByBV Forum1452903156.548758.jpg

Ja, jeg også elsker de bleiene, men vil ikke begynne med up and go når hun bare er 6 mnd! Synd de ikke finnes i større. På meny får man kjøpt 2 pakker for 79kr! :)

Jepp, deilige :p men dritdyrt! De har de bare fra newborn til nr 4 da. UP&GO touch til str 6. Kjøpte en pakke UP&Go touch i går for å teste, men de skuffa virkelig! Ikke på langt nær så myke som de med borrelås.

Vi bruker disse på natta fordi dem er så myke også Rema 1000 på dagen :p men comfort finnes da i større str enn 4 har jeg sett ??

Jepp, deilige :p men dritdyrt! De har de bare fra newborn til nr 4 da. UP&GO touch til str 6. Kjøpte en pakke UP&Go touch i går for å teste, men de skuffa virkelig! Ikke på langt nær så myke som de med borrelås.
Prøvd pampers? Jeg syns de er veldig myke og gode :)

Jenta mi er 6 mnd og veier nok rundt 10kg og hun passer faktisk til og med str 7 som søstra hennes bruker :P Men pleier å bruke str 5. Favoritten er de billige til coop :)

Min er 9,6 kg og 73 cm og vi bruker libero comfort str 4 :)
Har ikke vært noe problem med de og har brukt de i noen måneder nå.

9 kg og 70 cm. Kommer til å bruke libero touch str 4 så lenge som overhodet mulig! :p de er fantastiske:)

Coop sine er et godt alternativ til Touch. Vi bruker fremdeles Touch nr 4 til minst en, men storesøsteren bruker Coop. De er også mykebog gode, og ikke minst billige!

Back
Topp