Til dere med SA bak dere.

• Trådstarter Trådstarter Ønskebarn2015
  • Opprettet Opprettet
Ø

Ønskebarn2015

Guest
Synes det er frustrerende å ikke vite om jeg er gravid eller ikke lenger. Har blødd i en uke nå men har alle symptomene enda. Skal på UL kl 10 i morgen. Måtte tiden fly avgårde.
Jeg har 5 SA bak meg så jeg er ganske redd. Husker ikke om symptomene forsvant fort de andre gangene jeg har mistet. Noen med SA bak seg som husker det?

Har ikke hatt noe særlig symptomer de gangene jeg har mistet, så vanskelig å gi et godt svar :( men jeg tror symptomene kan henge i en stund.
Lykke til på ul imorgen, håper du får en positiv overaskelse :-)

Når jeg mistet forsvant alle symptomene dagen etter at jeg begynte å blø.. så for min del gikk det veldig fort. Blødningen kan jo være helt uskyldig den :) det er jo ganske vanlig :) Lykke til imorgen :)

Jeg mistet symptomene litt etter litt men de forsvant ikke med en gang

Hadde ikke et eneste symptom da i den graviditeten jeg mistet. Annet enn mensmurringer noen dager før jeg begynte å blø...Skjønner du blir gal av å ikke vite! Håper du blir klokere i morgen:)

Jeg hadde heller ingen symptomer den gangen jeg mistet, hverken før eller etter SA. Mistet 5+0 så var jo tidlig..

Har ikke hatt symptomer de gangene det har gått galt her. Jeg hadde imidlertid symptomer og blødde i tre måneder med sønnen min. Krysser fingrene for deg <3

Har ikke hatt symptomer de gangene det har gått galt her. Jeg hadde imidlertid symptomer og blødde i tre måneder med sønnen min. Krysser fingrene for deg <3
Beklager at jeg spørre etter detaljer, men hvordan var blodet når du blødde de 3 mnd?

Beklager at jeg spørre etter detaljer, men hvordan var blodet når du blødde de 3 mnd?
Jeg blødde som en svak mens hele perioden. Var friskt blod som varierte litt i mengde. Jeg var heeelt sikker på at det ville gå galt men alt var i skjønneste orden. Fikk også "mens" til den tiden jeg skulle hatt det
Da jeg var 4 og 5 måneder på vei. Etter dette avtok blødningene :)

Back
Topp