Til dere med flere barn...

Jackoline

Elsker forumet
Jeg bare lurte på en ting... når du ligger på sykehuset etter fødselen - kan tida bli lang da?? Hvis dere skjønner hva jeg mener... Går dagene tregt, eller flyr de forbi??
Har dere eventuelt noen tips til hva som kan være lurt å ha med på sykehuset for å få tida til å gå?
Er forresten babyen hos mammaen hele tiden?

Dere skjønner kanskje at jeg venter mitt første barn[:)]

...

ok... er veldig spent på hvordan det blir[:)]

Kan bli litt kjedelig innimellom hvis bebis sover, og du nesten ikke får besøk... Men ta med no lesestoff eller håndarbeid hvis du har no sånt... Eller kryssord... Men jeg syns det har vært fint å kose litt med bebisen jeg... Når den er våken.. Og slappe av når den sover. Du finner nok ut av det. Og det går an å gå ned på kiosken å kjøpe det du evt savner mens sykepleierne passer bebis.. [;)]

Jeg lå på sykehuset 2,5 dager etter at Kaspern var født, og synes tiden gikk kjeeempefort. Besøk i eninga, og når det ikke var besøk, lå jeg og kikka på lille pojken og prøvde å forstå at han var min, lurte på navn og slikt. Hadde en veldig kosli romkompis første 2 dagene, men på natta etter at hun hadde dratt, fikk jeg den glede av å dele rom noen timer med et maaaareritt av et kvinnfolk, som første spørsmål til meg var; "duuh, atte når fødte du? Har du bæsja siden du fødte? Var det vondt?" Og jeg.. konservativ som jeg er [8D], blir litt satt ut av denne mangel på blyghet fra et menneske som ikke enda har presentert seg en gang, og har dessuten ikke grunnlag for å svare henne på hennes nærgående spørsmål sier; "Uh, neeej - du det vet jeg ikke?"
Hvorpå denne nybakte moren sier: "Har du ikke bæsja på 2 dager!!?!?!?!!?!"
Daaaaaa... ringte jeg og ba tynt om at pappsn skulle komme å hente oss gitt [8D][:D]

jeg lå i 4 dager etter han lasse blei født. jeg hadde han ilamme mæ HELE tia

Back
Topp