Aleneprøver85
Flørter med forumet
Hei alle sammen,
Jeg er fersk i prøvegamet, og ser til dere med mer erfaring enn meg selv.
Som singel prøver så må jeg ty til assistert befruktning, og jeg valgte i første omgang IUI. På grunn av alder (38), anbefalte legen IVF.
Venter mens på tirsdag/onsdag nå til uken, men pga menslignende smerter nedentil og i korsrygg, valgte jeg å teste i dag. Den var hvit!
Mine spørsmål er da om noen av dere mislyktes med IUI, men lyktes med IVF? Isåfall hvor mange ganger måtte til?
Og hvor fort kan man etter endt negative IUI forsøk, hoppe over på IVF?
Kan man forsøke fryseforsøk flere mnd på rad?
Takker så mye for svar
Jeg er fersk i prøvegamet, og ser til dere med mer erfaring enn meg selv.
Som singel prøver så må jeg ty til assistert befruktning, og jeg valgte i første omgang IUI. På grunn av alder (38), anbefalte legen IVF.
Venter mens på tirsdag/onsdag nå til uken, men pga menslignende smerter nedentil og i korsrygg, valgte jeg å teste i dag. Den var hvit!
Mine spørsmål er da om noen av dere mislyktes med IUI, men lyktes med IVF? Isåfall hvor mange ganger måtte til?
Og hvor fort kan man etter endt negative IUI forsøk, hoppe over på IVF?
Kan man forsøke fryseforsøk flere mnd på rad?
Takker så mye for svar

Men jeg hadde ingen bivirkninger, og merket kun mot slutten at det «strammet» litt ekstra rundt eggstokkene. Denne runden har jeg satt alle sprøytene selv (men jeg liker det ikke, selvom det går helt greit). Jeg har derimot kjent mye mer på bivirkninger. Litt hodepine, tidvis uvel, problemer med å sove og masse gråting! Det kan nok også ha sammenheng med at jeg har kjent på mer bekymring og uro den siste tiden også. Så man blir absolutt mer påvirket med tanke på hva annet du står i når man setter de sprøytene.

Jeg ble økonomisk skikkelig deppa da jeg på første forsøk kun fikk 1 blasto fra uttaket. Jeg håper på andre uttak at jeg får noen på frys, så føles det som man har litt mer «sikkerhet i banken».