Gabriela
Forumet er livet
Her er nok helt sikkert noen mødre/ fedre med barn som har måtte brukt/bruker briller på barnehagen??? Høres det kjent ut at man ukentlig da er hos optikeren for å rette på brillene? Dette er hvertfall tilfellet hos oss. Det er greit nok det, men hva gjør dere hvis brillene blir ødelagt mens barnet er på barnehagen??? I dag da jeg hentet mini kom ene assistenten og fortalte at brilleglasset var fallt ut av innfatningen... Okey tenkte jeg, slikt skjer dessverre! Men hva slags rettigheter har vi den dagen brillene blir helt ødelagte og det ikke lar seg fikses? Er det da 2000 kroner rett i dass??? Må vi legge ut for nye selv, og det etter kanskje bare en mnd bruk??? (David har hatt briller i litt over 1 mnd)
Barnehagen til mini tar ingen ansvar fortalte styreren meg da jeg tok en prat med henne... Hun anbefalte meg å skaffe oss en brilleforsikring gjennom en brillebutikk... Slike forsikringer har jeg aldri hørt om!
Vær så snill og kom med tips og råd til meg! Takk...
Barnehagen til mini tar ingen ansvar fortalte styreren meg da jeg tok en prat med henne... Hun anbefalte meg å skaffe oss en brilleforsikring gjennom en brillebutikk... Slike forsikringer har jeg aldri hørt om!
Vær så snill og kom med tips og råd til meg! Takk...