Til dere med bæresjal...

Zeena

Gift med forumet
Septemberlykke 2015
Er det for tidlig å sette beina ut når hun er sju uker? Merket at hun ikke trives så godt med beina inni lenger. Hun er mer urolig og prøver å reise seg hele tiden.

Jeg tok ut bena allerede for en måned siden... De store barna mine var 3 mnd før de ville ha bena ute, men denne babyen er annerledes. Mer utstrekt i kroppen på en måte, ikke bare bena, hun har til og med åpne hender mye av tiden. Sjekk om din liker å sitte med bena ute da vel? Bare pass på å spre stoffet godt ut til knærne, så hun sitter med rompa lavere enn knærne. :)

Jeg tok ut bena allerede for en måned siden... De store barna mine var 3 mnd før de ville ha bena ute, men denne babyen er annerledes. Mer utstrekt i kroppen på en måte, ikke bare bena, hun har til og med åpne hender mye av tiden. Sjekk om din liker å sitte med bena ute da vel? Bare pass på å spre stoffet godt ut til knærne, så hun sitter med rompa lavere enn knærne. :)
Fungerer superbra med beina ut! Sovnet på to sekunder. :)

Hmm.. Mi er 7 uker. Jeg har ikke beina hennes ut til sidene, men de er utenfor stoffet likevel på en måte. Sitter med bøy i knærne sånn at de kommer høyere opp enn rompa. Har aldri vist tegn til ubehag, og hun sovner som en stein hver eneste gang;)

Back
Topp