Til dere med 3 barn

Fremtiden <3

Blir kjent med forumet
Hvis dere visste det dere vet idag, ville dere fått den siste? Leste inne på kvinneguiden og der er det enkelte brukere som veltet hele lasset. Stemmer det for dere?

Det sies jo at folk gir seg når de har fått en unge mer enn de har kapasitet til.

Men jeg angrer ikke på nr 3. Livet hadde i denne fasen vært enklere med to, kanskje for alltid, men det føltes rett for oss å få tre og jeg klarer ikke tenke at jeg ikke ville hatt henne.

Men for oss er vi også klare på at 3 er nok å følge opp

Ja det ville jeg

Hadde ikke valgt bort nummer tre, men skulle jeg gjort noe annerledes hadde jeg fått nummer 1 og 2 tettere slik at alle tre var mer eller mindre samme sted i livet. Nå har jeg tre barn i tre forskjellige stadier og hadde nok vært enklere å fulgt opp alle om de var tettere i alder. :)

Nr.3 har helt uproblematisk bare glidd rett inn i familien vår. Faktisk går det så greit at jeg kjenner det er litt vemodig at dette er siste.:p
De er alle høst barn født i 2012, 2016 og 2019. Passe avstand mellom dem føler jeg :joyful:

Det er nok mest det at nr 3 kom et par år senere enn vi ønsket (men det var jo ikke fordi vi ville det sånn, vi mistet i en tidlig Sa den som ikke ble nr tre og det tok lang tid etterpå å bli gravid igjen) som gjør at det er litt utfordrende nå, men jeg ville ikke latt være å få henne selv om jeg visste det nei. Jeg angrer ikke. Hun kompletterer familien vår.

Ja det hadde vi, har fått 3 til etter nr 3 ❤️

Skulle ha 3, så kom det tvillinger i stede for bare 1, så har 4 barn.
Veldig glad for å få oppleve tvillinger, de er ikke så gamle enda, men angrer overhode ikke. Er forberedt på at det blir travelt og slitsomt de første årene. 3 barn under 2 år.. Men for en glede de kommer til å ha av hverandre:love017

Ja, det ville vi absolutt:) Fått nr 4 i ettertid og blir prøving på nr 5 om ett års tid:love017

Nummer tre var ikke planlagt, men da sjokket la seg var (og er!) jeg veldig glad og takknemlig for at vi fikk henne, nå er familien komplett :-)

Back
Topp