Til dere Gravide

Flott!! Krysser ben og fingrer[:)] Eg er enda litt ustabil i syklusen! Har ikke peiling faktisk når eg har EL.. Så satser egentlig på hver dag;) Tror de fleste bruker solviplec(eller noe sånt) her inne. Tenkte eg skulle teste eg også[:D] Visst dere låg i lag under EL så er det jo en goood sjangse[:)]

jada... sengevals før , under og etter EL............

Sengevals[:D] Hehe,likte den[:)] Da får vi krysse ben,fingre for deg! Kanskje du får posetiv test på julaften?[;)] Håper julenissen er snill mot deg og meg og gir oss enn spire i magen som julepressang?

vi hadde planlagt at vi skulle begynne å prøve i slutten av oktober.. slik at det ble et sommerbarn[:D]
så slutta jeg på pp i mars fordi jeg ikke tålte dem jeg hadde fått.. og hadde planer om å skulle prøve en ny type pp.. og i grunn bare vips.. så var vi gravide[:D]
ble litt overrasket, men bebisen var mer en velkommen.

vi prøvde i 17 pp før det klaffet, så det var godt planlagt [:D]
Men fy søren for en utrolig overraskelse det er når testen blir positiv [:D]
Skjønner det virkelig ikke [:)]

det var ikke planlagt her,så jeg ble gravid mens jeg gikk på pillene...(har vel glemt da...) Men fikk en viss anelse når jeg ble morgenkvalm..hehe[;)][8D][:)]

Jeg gikk på p- sprøyten da vi bestemte oss for å få barn. Men pga sprøyten, hadde jeg mistet mensen så da var det plutselig ikke så lett å bli gravid.. Tok godt over ett år fra siste sprøyte til mensen så vidt begynte å vise seg et par ganger, og enda et par mnd før vi ENDELIG fikk positiv test.
Så da var vi i lykkerus kan man si [:D]

Vi bestemte oss i november for å slutte på pilla, og ble gravid 14 dager etterpå. Rar følelse når jeg testa positivt, og har tatt flere tester siden den gang bare for å være sikker. Utrolig stort men også litt rart og uvirkelig!!

obs slutta på pilla i okt altså[;)]!!

Ble gravid på andre forsøk. Det var planlagt.

Jeg ble det ca 1 og et halvt år etter at Jeg sluttet med P - Pillen.
Vi prøvde Ikkje akkurat men tenkte at hvis det skjer såh skjer det.
Mensen var ca 2 og ei halv uke for sen, Men Jeg har såh uregelmessig syklus at det har skjedd flere ganger før.
Men for sikkerhets skyld skulle Jeg ta en test og den var knallsterk positiv.
Ble litt skjelven og redd, Og måtte ta 3 tester tilsammen for og være helt sikker på det, Fikk ofså blandt annet brekning av røyk, Ellers var det Mensen symtomer.
Men nå er Jeg glad for det...... [:D]

sluttet på pillen å på 3 forsøk gikk det, me ble kjempe glad e vårt første..

Hehe.så koseligt å lese alle disse historiene[:)] Visst det er flere her ute,må dere skrive[;)] Eg håper at dette kanskje blir meg en gang.. Skjer det,så skjer det[:D] Da er det meningen!

Vi hadde bestemt oss for å slutte på pilla før vi dro på ferie i mars. Og i april var jeg gravid. Hadde vel mensen 2 ganger før den satt. Så planlagt var det hvertfall!!![;)]

Back
Topp