Til dere ALLE

VeldreidSkrævadottir

Forumet er livet
TIL DERE ALLE!

Bare for å ha sagt det så svarer jeg ikke i DEN tråden FOR Å KRANGLE! Det må være lov å si meningen sin, jeg greier ikke sånn kose-mose-si hva alle vil høre-opplegg! Hvis ikke folk tåler at jeg har meninger om det man legger ut her, så er vel kanskje ikke dette forumet for meg.
Jeg syns ikke jeg har vert usaklig eller kranglete, jeg prøver bare å gi konstruktiv kritikk til en jeg mener trenger å gå litt i seg selv.
Hvis dere syns det blir ukoslig, og dårlig stemning kan jeg godt holde meningene mine for meg selv. Bare å fortelle det til meg[;)]
Jeg ser på meg selv som en relativt fornuftig person, og ønsker aldeles ikke å fucke opp her. Dere er en kjempeflott gjeng med herrrlige damer, og jeg trives godt her inne.[:)]

Og for de som ikke skjønte det, så er ikke dette et sånt syte-hvis jeg ikke alle er enig med meg-så gidder jeg ikke å leke med dere-innlegg, så er det FEIL!![;)]

Sak og person er to forskjellige ting! Og jeg misliker ikke personer som har andre meninger enn meg. Så lenge de holder seg til SAKEN, så respekterer jeg de bare enda mer. Verste som fins er personer som ikke innser når de har bæsja på leggen, og da heller velger å gå til personangrep og ikke se at Hmmm.. kanskje jeg tar litt feil nå? [8|]

Dette innlegget er ikke rettet mot noen spesiell, føler bare for å fortelle litt om hvordan jeg tenker.

Nå skal jeg tisse, så skal jeg pakke ungen i bilen og dra til byen med min herlige søster! Så får dere ha en kjempefin dag ALLE sammen![:)]

Klem fra hissigproppen[;)][:D]

Syns du er herlig selv [:D]

ORIGINAL: **tvilling85**

så enig[:)]

Syns ikke du har noen grunn til å unnskylde deg en gang jeg [;)]
Synes også du er herrrlig [:D][:D]
Ha en fin dag, selv!!!

Syns du er fornuftig jeg[:)].
Bedre å si meninga si enn å irritere seg i det stille, og bare si det man tror andre vil høre.
Er ikke noe levende diskusjonsforum eller noe ålreit for noen om alle bare sier "ja så fint" og klapper alle på hodet samme hva det er for noe. Lærer mest ved å bli sagt imot jeg... enten så skifter jeg mening, eller så blir jeg enda sterkere i min tro.

FAEN ASSÅ DU TRENGER DA IKKE Å SKRIVE SÅNT!!!! SKJØNNER AT DET ER MEG DU MENER!!!!!!!!![:@][:@]

Tuuulla [8D] Jeg er enig med deg i det meste, om at enkelte må gå inn i seg selv en tur osv.
Skjønner "hvor du kommer fra" også, har reagert på ting her inne selv.
Tror alle liker å høre andres meninger, jeg gjør i hvertfall det, men synes det har blitt liiitt i overkant mye "drama" rundt enkeltpersoner. Denne var ikke rettet til bare deg, så det er sagt [:)] Samtidig så har jeg gått glipp av en del som har foregått backstage, for jeg var ikke med på hv-runden, der jeg forsto det som at det var en del kluss med.

Anywhoo, er veldig enig med deg at dette er et fint forum! Kos deg på byen [:D]

hm... har det skjedd noe her siden igår? Nå må jeg jo bare lese gjennom alle tråder [:)]

ORIGINAL: ladylovelylux

hm... har det skjedd noe her siden igår? Nå må jeg jo bare lese gjennom alle tråder [:)]

Regner med hun mener "fattig-tråden" som ble lagd igår![:)]

hehe. jeg liker det! Holdt på å spy en periode tidligere da ALLE skulle være enige! Må ha litt action på et ellers så stille forum for tiden [:)]

d r noe helt annet å henge ut noen over meningene sine eller hvordan dem velger å leve livet sitt. Så lenge d funker for dem.
DU sa din mening og du fikk nok av små piss og unnskyldninger for alt, veldig forstårlig[:)]

D r ikke snakk om å måtte være enig om alt, men hvordan man "snakker" til hverandre. Folk r forskjellig og har forskjellige meninger og respekt av d. Men her snakker vi om noe helt annet, så tror ingen følte noe uthenging fra dg as.

Noen ber om "kaos"[:D] Og da må man få lov å si i fra[;)]

ORIGINAL: TonjeJenta

Bedre å si meninga si enn å irritere seg i det stille, og bare si det man tror andre vil høre.
Er ikke noe levende diskusjonsforum eller noe ålreit for noen om alle bare sier "ja så fint" og klapper alle på hodet samme hva det er for noe. Lærer mest ved å bli sagt imot jeg... enten så skifter jeg mening, eller så blir jeg enda sterkere i min tro.

Er faktisk veldig veldig veldig enig [:D]

Nå skjønner jeg ingenting.
Syns du er helt fantastisk jeg [:D]

Ha en kjempefin dag!

ORIGINAL: Bella83

ORIGINAL: **tvilling85**

så enig[:)]

ORIGINAL: Urge4Life

ORIGINAL: tullemor_86

å joda.. ingen skal ha egne minenger[8D][;)]
er veldig enig med deg.. blir fort kjedelig vis ingen skal kunne si det de mener... så lenge det ikke er "mobbing"

Jeg føler meg mobbet.. for vær gang jeg har skrevet innlegg uansett om det har vært ment som humor, kødd o.s.v så har jeg bare fått fandens oldemor tilbake.. det mange av dere kaller å si meningene sine kaller jeg mobbing!!!

Om jeg hadde vært deg og følt det på den måten hadde jeg bare kommet meg vekk herfra så fort som mulig. Hadde jeg blitt mobbet i det virkelige liv hadde jeg ikke ønsket å være sammen med de folka... Jeg mener ikke å være stygg når jeg skriver dette, selvom du kanskje tar det sånn - men hva er vitsen med å være et "sted" du ikke trives og ikke føler deg velkommen?? For du kommer aldri til å kun få tilbakemeldinger som du liker, sånn er det med forum ALLE steder (og etter min mening er det sånn det skal være).
Mener ikke å "tvinge" deg ut herfra, det er ikke mitt ønske!, men heller at du ser på hva du skriver og kanskje tar konsekvensen av det...

Ha en fin dag, ALLE sammen [:D]

er veldig enig med deg.. blir fort kjedelig vis ingen skal kunne si det de mener... så lenge det ikke er "mobbing"

Jeg føler meg mobbet.. for vær gang jeg har skrevet innlegg uansett om det har vært ment som humor, kødd o.s.v så har jeg bare fått fandens oldemor tilbake.. det mange av dere kaller å si meningene sine kaller jeg mobbing!!!

R ganske enig m dg, d har vært flere som har vært litt ute etter dg, uansett hva du skriver, så blir d gjort negativt. Så du r nok litt uthengt/mobbet her inne. Noe som r utrolig kjipt[:(]
Men noen ganger så sier du litt dumme ting, som gjøre at d svartner litt for folk, som på den kaffe tråen., Problemet r at du snakket om kaffe andre begynner m å dra inn aaaaaaaaalt annet. Men synes ikke at VeldreidSkrævadottir skrev så mye stygt til dg, ut i fra hva tråen ble om etterhvert. D var mange som var ute etter dg der, som i d fleste trådene du lager. desverre.

ORIGINAL: Belkin

Om jeg hadde vært deg og følt det på den måten hadde jeg bare kommet meg vekk herfra så fort som mulig. Hadde jeg blitt mobbet i det virkelige liv hadde jeg ikke ønsket å være sammen med de folka... Jeg mener ikke å være stygg når jeg skriver dette, selvom du kanskje tar det sånn - men hva er vitsen med å være et "sted" du ikke trives og ikke føler deg velkommen?? For du kommer aldri til å kun få tilbakemeldinger som du liker, sånn er det med forum ALLE steder (og etter min mening er det sånn det skal være).
Mener ikke å "tvinge" deg ut herfra, det er ikke mitt ønske!, men heller at du ser på hva du skriver og kanskje tar konsekvensen av det...

Hvorfor skal hun forsvinne? kansje hun trenger den backupen og supporten som et slikt forum skal være? Synes d r litt trist at fleretallet som ikke r enig m henne skal "jage" henne vekk. Seriøst trodde vi var litt mere voksene her inne., Ta kritikk bade hu og oss andre, og prøve å ha åpent sinn neste gang jenta lager en trå! Min mening[:D]

ORIGINAL: jafris

Hvorfor skal hun forsvinne? kansje hun trenger den backupen og supporten som et slikt forum skal være? Synes d r litt trist at fleretallet som ikke r enig m henne skal "jage" henne vekk. Seriøst trodde vi var litt mere voksene her inne., Ta kritikk bade hu og oss andre, og prøve å ha åpent sinn neste gang jenta lager en trå! Min mening[:D]

Jeg mener IKKE at hun skal forsvinne! Tror ikke det var det jeg sa... [8|]
Synes bare at om hun føler seg mobba er kanskje ikke forum på nett det rette for henne...

ORIGINAL: jafris

Jeg mener IKKE at hun skal forsvinne! Tror ikke det var det jeg sa... [8|]
Synes bare at om hun føler seg mobba er kanskje ikke forum på nett det rette for henne...

Å si at dette kansje ikke r stedet for henne r jo å se d samme, etter min mening. Uansett om vi mener vi mobber henne eller ikke, r d slik hun føler og da må man ta d seriøst i min mening. Kansje vi bare bør tenke 2 ganger før vi svare henne. Ikke fordi vi skal sensurere d vi skriver, men tenke om vi svarer på d hun skriver eller ALLE tidligere innlegg oxo, om du skjønner hva jg mener?[:D]

ORIGINAL: TonjeJenta

Signerer denne jeg [:D]
Såpass får man tåle!!

Back
Topp