Til dekan som trene 30ds :-)

zala85

Forelsket i forumet
Eg har trent i 28 dagar no. Har tatt av 6 cm rundt magen, føler ikkje det viser noko særlig, men i går tok eg målbandet på 91 cm som eg var før eg byrja å trene og holdt målbandet rundt magen, då synest eg det var heilt merkelig kor mykje forskjell det var. skikkelig positiv opplevelse :-) eit tips til dekan andre som har krympa :-)

Hmm, nesten fristande å begynna med 30 days når ein får sånne resultat!!
Eg har iallefall 20 cm som skulle vert bort ifrå magen.. hehe..
kan ein lasta ned gratis frå nett??
Og arti å sjå dialekt frå heimtrakter [:D][:D]

kan lasta ned gratis frå nett ja... men eg ville heller ha bestilt dvd frå play.com... koste rundt 60 kr .. gratis frakt..

Eg hadde ikkje trudd på slike resultat på so kort tid, hadde berre trua på å bli strammare... det har eg blitt og.. Men eg er ikkje nøgd endå.. skulle gjerne forbrent meira feitt, så kanskje eg må kjøpa nokon fleire dvda med jillian michaels..

E ikkje so mange so skrive på nynorsk her, så ein legge merke til kem so kjemi frå vestlandet ;-)

Gleder meg til jeg kan begynne igjen. Blir dårlig med trening så lenge foten er vond, men håper å kunne begynne om en uke. Etter 17 mai [:D][:D] Rekker bikini sesongen da...
Stor gullerot har jeg også, kjøpt nye bikinier..

Eg trur eg skal trena gjennom heile dvd'en ein gong til, men ikkje så intensivt som kvar dag... Så skal eg prøva å eta litt sunnare. Då eg byrja å trene 30ds var eg konstant godtesjuk... gjekk å småspiste heile dagen på kjeks, snop, chips osv... no e det suget vekke heldigvis.. Så håpe på betre resultat dersom eg et sunnare...

Hele vitsen med at jeg begynte på shreden var at jeg ville stramme opp, og det hjalp virkelig [:D] I tillegg har jeg gått ned nesten 3kg, og det i seg sekv er jo motiverende. Så jeg har fått blod på tann og har bestilt zumba dvd'ene, så da blir det zumba noen ganger i uka etter jeg er ferdig med shreden. Har noen dager igjen på den [:)]

jeg er på level 2 dag 2, meerker kanskje at det er litt strammere, men syns ikke jeg ser det når jeg ser meg i speilet da, men nå målte ikke jeg meg før jeg begynte, angrer litt på at jeg ikke gjorde det, for å se bedring liksom, men håper kasnkje buksene passer litt bedre etterhvert sånn vil jeg kanskje merke det.

vet ikke om flere sliter med det, MEN eg syns lårene er vææærst, syns jeg har sååååå store lår, ja jeg har spilt fotball i over 16 år så har fotball lår, men er så flau over lårene mine, og syns jo de aldri blir mindre og ikke nok med det så fikk jeg så masse vann i beina også låra siden jeg gikk på overtid og fikk strekkmerker siste uka før han kom, uke 42, typisk, så syns lårene har blitt dissete i tilleg, huff, dritt altså, dagens syt, haha,

desuten syns jeg det var driiiit tungt å hoppe fra level en til to. haha

ORIGINAL: Bergie

jeg er på level 2 dag 2, meerker kanskje at det er litt strammere, men syns ikke jeg ser det når jeg ser meg i speilet da, men nå målte ikke jeg meg før jeg begynte, angrer litt på at jeg ikke gjorde det, for å se bedring liksom, men håper kasnkje buksene passer litt bedre etterhvert sånn vil jeg kanskje merke det.

vet ikke om flere sliter med det, MEN eg syns lårene er vææærst, syns jeg har sååååå store lår, ja jeg har spilt fotball i over 16 år så har fotball lår, men er så flau over lårene mine, og syns jo de aldri blir mindre og ikke nok med det så fikk jeg så masse vann i beina også låra siden jeg gikk på overtid og fikk strekkmerker siste uka før han kom, uke 42, typisk, så syns lårene har blitt dissete i tilleg, huff, dritt altså, dagens syt, haha,

Eg tok før bilder og målte meg før er byrja med treninga.. Etter 10 dagar var det ingen resultat.. opp 1 kg på vekta, og større rundt lårene... frå level 2 til level 3 byrja ting å visa litt meir :-) er ikkje for seint å måle seg no... lykke til vidare!

ORIGINAL: Zala85

Eg tok før bilder og målte meg før er byrja med treninga.. Etter 10 dagar var det ingen resultat.. opp 1 kg på vekta, og større rundt lårene... frå level 2 til level 3 byrja ting å visa litt meir :-) er ikkje for seint å måle seg no... lykke til vidare!

åååååh, det avr motivasjonen jeg trengte =) da skal jeg måle i dag =) wihi, håper på resultater.... merker jeg er blitt bedre trent da og det er jo dielig...

ORIGINAL: Zala85

åååååh, det avr motivasjonen jeg trengte =) da skal jeg måle i dag =) wihi, håper på resultater.... merker jeg er blitt bedre trent da og det er jo dielig...

Det var det eg merka i starten og... Eg hadde egentlig ikkje forventninga om å ta av mange kg eller bli mindre i cm. då hadde eg berre blitt demotivert dersom det ikkje blei slik. no er eg superfornøyd med at eg faktisk har krympa (sjølv om eg er 1 kg meir enn då eg starta).

Back
Topp