Til deg som skal kjøpe Tripp Trapp stol!

StellaElise

Andre møte med forumet
Jeg fikk en brosjyre i posten, der det var en nydelig søt Lime Grøn Tripp Trapp. Jeg ville ha en sånn! Men de var jo dyre.. 1300-1600,- ligger en Tripp Trapp på i dag.

Så kom jeg på! Mor og Far har jo gamle tripp trapper fra min tid :) Så nå skal jeg pusse ned en stol og male den med Jotun Sense.

Om du ønsker en kul, billig tripp trapp. Kjøp en billig fra finn.no og mal den i din farge fra Sense ;)

Helt enig!
Eg har tripp trapp stolen som mannen min brukte da han var liten og så fikk eg en gammel av mamma. De skal pusses opp i sommer :) Gleder meg :)

Eneste er vist du skal bruke sån nyborn sete på må du ha av den nyere typen... for det er litt for breie bøyler i ryggen på dem gamle ;)

Lykkelig med 2 (3). skrev:
Eneste er vist du skal bruke sån nyborn sete på må du ha av den nyere typen... for det er litt for breie bøyler i ryggen på dem gamle ;)

Nei, er det sant :( Det var jo det som var planen min... Tror du den kan smies mindre på noen måte?

StellaElise skrev:

Dollface skrev:
Jeg har pusset opp en gammel brun en.. :)

http://nummertretten.blogspot.com/2011/09/tripp-trapp.html

Kjempefin! Hvor fikk du fargen fra? Tror ikke det hadde denne i sense :/  Måtte den pusses ned, eller var det bare å male i vei?

Det er oljemaling.. men jeg malte den før jeg ble gravid da.. :) Men nå står jeg i garasjen med garasjedøra åpen og maske på og maler.. 
Kan finne fargekoden i morgen.. orker ikke luske ut der nå.. hihi..

Pusset ned ja.. med pussemaskin - hurra for latskap.. Malte et strøk med heftgrunn først og to med oljemaling.. 

StellaElise skrev:

Nei, er det sant :( Det var jo det som var planen min... Tror du den kan smies mindre på noen måte?

Æsj, jeg har også en Tripp Trapp fra før 2003, som da ikke passer til newborn settet. Er det noen som har klart å tilpasse en gammel til å passe til newborn? Har en handy mann som jeg håper klarer dette (hvis jeg får noen tips), for jeg synes det ser så kjekt ut å ha minstejenta sammen med oss rundt middagsbordet :)

Snodig skrev:

StellaElise skrev:

Æsj, jeg har også en Tripp Trapp fra før 2003, som da ikke passer til newborn settet. Er det noen som har klart å tilpasse en gammel til å passe til newborn? Har en handy mann som jeg håper klarer dette (hvis jeg får noen tips), for jeg synes det ser så kjekt ut å ha minstejenta sammen med oss rundt middagsbordet :)

Dere kan begynne med å smi av med kniv osv for å få den til å gå i lås for det er selve "høden" på bøylen bak som er for høy, ikke tykkelsen. men det vill nok ikke bli fint, så vi skal kjøpe ny tripp trapp også, men det er mest for da kan han mellomste bruke sin tripp trapp stol som vi har pusset opp også..

Back
Topp