Til deg som har født før..

  • Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Gruer du deg mer, eller mindre til denne fødselen?
 
Jeg gleder meg faktisk :) hadde en så fantastisk og kjapp fødsel sist. Fra vi kom på sykehuset og de målte 3 cm til hun var ute gikk det rett over 2 timer.

Det eneste jeg "gruer" meg til er at det evt går så fort at ikke vi rekker frem!
 
Jeg gleder meg veldig!!! Selv om jeg hadde rier i 40 timer, og jeg ble satt på drypp til sist, så var det virkelig en opplevelse verdt å få med seg. Og gjøre igjen :) Det er helt fantastisk!
 
Har fortrengt de to forrige fødslene jeg..
 
Tja... Gleder meg og gleder meg :p hadde egentlig en kjapp og fin fødsel.. Men direkte behagelig var det jo ikke da :) ;)
 
Jeg gleder meg akkurat like mye som jeg gjorde med første mann.
Hadde en kjempe flott fødsel og håper å få det denne gangen også :)
 
Har aldri grudd meg til å føde! Har født tre ganger. Orker ikke å bruke energi på å grue meg til noe jeg ikke vet hvordan blir, for alle fødsler er jo ulike. Jeg er av den typen som tar det som det kommer, og skulle det bli noe så får vi ta det derifrå ;-) Gleder meg! .-)
 
Jeg har ganske bra panikk. Første tok 11 timer og 15 min, og kom 11 dager før termin. Andre tok 1 time og 7 min og kom 13 dager før termin. Så hvis det er en kurve her får jeg det travelt :oops:
 
Jeg gleder meg! Sikkert fordi jeg ser for meg en reprise av forrige fødsel;) som var både fin og skummel...
 
Gruer meg veldig!! Forrige fødsel endte med katastrofe-ks grunnet at hjertelyden til guttungen forsvant :(
Blir enten planlagt ks eller vaginal fødsel under sterk overvåkning :)
 
:love7 Klart jeg gleder meg!! Har hatt gode fødsler tidligere,så jeg håper og satser på denne gangen også.
 
Jeg gleder meg :) Når denne kommer til verden så er det nesten 18 år siden jeg fødte sist, kan ikke si at jeg husker så mye fra det :p
 
Back
Topp