Til deg som har født før..

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Gruer du deg mer, eller mindre til denne fødselen?

Gruer meg overhodet ingenting til fødselen! Selvom forrige fødsel varte 24 timer, så er det så absolutt verdt det! Jeg gleder meg! :)

Min første fødsel tok 12 timer og andre tok 36 timer. Må si jeg gruer meg litt, men ingen fødsel er lik så man får bare ta d som d kommer :)

Gleder meg!

Gruer meg, men regner med det går bra:-)

gruer meg ikke til selve fødselen, ikke i det heletatt:-) bare litt redd for at det kan gå litt fort i svingene.

Litt begge deler... Første fødsel varte rett over ett døgn og fikk kun lystgass og fentanyl(noe jeg ikke syntes funket) å var en fødsel ut av #|$}?}£_
Andre varte i nesten 2 døgn og var lang som fyyy,å ting stoppet opp å mye styr.. Men fikk til slutt epedural... Så vis de kan love meg epedural en gang til så gruer jeg meg ikke,men uten den så gruer jeg meg siden jeg har så lange fødseler. Å det tar på.... Så litt begge deler...

Har ikke vært gjennom fødsel, hadde planlagt KS med førstemann, og regner med det blir det med denne også.
Det GLEDER jeg meg masse til! Hadde en super opplevelse første gangen :)

Må innrømme jeg er litt skeptisk, men det er fordet det er tvillinger :) Har hatt 2 raske fødsler fra før:)

Gruer meg ikke til selve fødselen, men til den evt syingen.. Ble klipt forrige gang, og å bli sydd i en time etterpå var helt for *%#€|£$€%!

Gleder meg, håper på like fin fødsel som forrige gang :)

Kjenner jeg gruer meg litt til denne. Forrige fødsel var en drømmefødsel uten noe form for smertestillende, litt langvarig(47 timer fra første rie til han var ute), men ellers var den fantastisk på alle måter!
Rekner derfor med at denne fødselen blir mye vondere, siden jeg har "brukt opp" min flotte opplevelse :P

Jeg gruer ikke til selve fødsel, men til tiden etterpå. Med renseperiode, sting i underlivet, kjøttkake følelsen og amminga:/ hadde en fin fødsel sist, 3 timer fra første rie til hun var ute. Men ble sydd en del, og følte meg som et hælvette nedentil + at jeg ikke fikk til amminga:(.. håper alt blir bedre denne gangen:)

Hmm.. litt begge deler egentlig :p Tok ks første gangen, og vil helst ikke måtte gjøre det igjen.. Fødte naturlig når jeg mista i uke 30 i fjor, det var en intens fødsel der jeg gikk fra 0-10 cm på 20 min.. Myyyye vondt for å si det sånn :/ Gleder meg hvis jeg får føde naturlig og alt går bra :p Hehe.. Er nervøs for snittet jeg da, at livmoren ikke skal tåle det.. Sikkert ikke nødvendig å bekymre seg men.

Gruer meg ikke til fødselen, men er redd det skal gå fort denne gangen. Er langt til sykehuset, det er vel det som gjør meg litt redd :)

Sist gledet jeg meg, denne gangen gruer jeg meg for nå vet jeg hva jeg går til. Nektet å bruke smertelindring og det vil jeg ikke denne gangen heller. Sist ble jeg fryktelig dårlig også, kastet opp mye, var fælt.. Håper jeg slipper det denne gangen. Ellers så gleder jeg meg jo til alt det positive ved fødselen, er jo mye av det og ;) Så ser fram til det med skrekkblandet fryd :)

Jeg gleder meg!
Men håper det blir litt mindre stress enn sist, for da fødte jeg i et rush, og fikk ikke fødestue før ungen ville ut. Det er ikke sååå kult å ligge på venterom sammen med andre som ennå ikke er i fødsel i en time og samtidig gå fra 4 til 9 cm. Det var intenst, og jeg var slettes ikke stille.

Back
Topp