Til deg som har født før..

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
Gruer meg ikke i det hele tatt :) Hadde en fantastisk fødsel sist så har ikke fått skrekken :)

Jeg håper bare på en baby som ligger riktig vei, og vil bli født vaginalt i stedenfor seteleie og hastekeisersnitt - deretter rett på neonatal avdeling med pustehjelp. Det er vel ikke for mye å be om?? ;) :p

Jeg grugleder meg. Gleder meg til å få babyen opp på brystet og kjenne på den herlige følelsen. Men gruer meg litt til smertene.. Håper jeg slipper drypp denne gangen. Kanskje det blir litt mindre intenst da.. :)

Gleder meg!:) hadde en flott fødsel sist. Og denne gangen vet jeg hvor utrolig overveldende stort hele opplevelsen er, og mest av alt følelsen når jeg får babyen på brystet og vet at jeg greide det.. Største jeg har opplevd, og jeg gleder meg til å oppleve det igjen:) nå vet jeg mer hva jeg går til, og det blir lettere å forstå at alle smertene er såå verdt det!:)
Og mannen min var en drøm å ha med seg, jordmora skrøt veldig av kjemien og samholdet mellom oss. Men han gruer seg mye mer enn meg;-) hehe.

Hmm.. litt begge deler egentlig :P Tok ks første gangen, og vil helst ikke måtte gjøre det igjen.. Fødte naturlig når jeg mista i uke 30 i fjor, det var en intens fødsel der jeg gikk fra 0-10 cm på 20 min.. Myyyye vondt for å si det sånn :/ Gleder meg hvis jeg får føde naturlig og alt går bra :P Hehe.. Er nervøs for snittet jeg da, at livmoren ikke skal tåle det.. Sikkert ikke nødvendig å bekymre seg men.

Gleder meg til spenningen og opplevelsen, men gruer meg jo ærlig til smertene, er ikke akkurat deilig å føde.. men har hatt 2 lette fødsler som har gått normalt og uten smertelindring begge gangene så håper på en tredje fødsel i samme gang :)

Gruer meg ikke noe mer eller mindre egentlig :P Tar det som det kommer :) Bare håper jeg slipper KS denne gangen ;)

Jeg gruer meg ennå dette blir 3 gang. Sist jeg fødte var det så innmari mye være enn første gang men jeg trøster meg til at Inge. Fødsler er like

Jeg gruer meg ennå dette blir 3 gang. Sist jeg fødte var det så innmari mye være enn første gang men jeg trøster meg til at Inge. Fødsler er like

Må si jeg gleder meg ikke til selve fødsel og smerter... Og de 2 første gangene har jeg grua meg noe mer til fødsel mot slutten... Nå er det enda lenge til så tenker ikke så fryktelig på det. Samtidig gleder jeg meg veldig til alt etter fødsel... Fra ungen kommer ut. Så veier opp. Og blir det som de to andre gangene så blir jeg veldig letta og fornøyd(hvertfall i etterkant) for er ikke godt å føde uansett om fødsel er lett el ikke.

Gruer meg faktisk mye mindre denne gangen, for sist hadd jeg en drømmefødsel, så skal ikke sitte å skremme meg selv opp :D

Back
Topp