Til deg som har født før..

• Trådstarter Trådstarter Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.
  • Opprettet Opprettet
D

Denne moderatorprofilen er ikke aktiv.

Guest
Gruer du deg mer, eller mindre til denne fødselen?

Begge deler :p På en side gleder jeg meg, for jeg kan vel ikke være like uheldig denne gangen... På den andre siden gruer jeg meg, for tenk om jeg ER like uheldig denne gangen... Mitt største ønske er det å kunne oppleve det de fleste opplever - det å få barnet på magen rett etter fødselen.

Jeg vet det gjør vondt, men jeg gruer meg ikke til smertene, rett og slett til hvordan denne blir ifh til forrige.

Enig med UneMi.
Smertene kommer jo om man vil eller ikke. Men det å ikke få banret på brystet var sårt. Og er et sårt tema enda kjenner jeg.

Ennå gruer jeg meg ikke, det er jo så lenge til :)Men med nr to gruet jeg meg mer enn med nr en (som jeg ikke gruet meg for i det hele tatt :)), men fødsel nr to gikk som en drøm! Tror jeg kommer til å grue meg litt etterhvert, håper jo jeg får en sånn bra fødsel som jeg hadde med nr to og ikke som nr en, men mange som sier nr tre er en luring.. Jaja, vondt er det uansett, men så lenge alt går normalt så går det jo som regel veldig bra :) Og å få babyen gjør alt verdt det! Og jeg har jo prøvd det to ganger før, så vet jo jeg kan ;)

Gleder meg :) hadde en fin fødsel sist og håper på det samme denne gang. Ønsker veldig på en spontan fødsel, ble satt i gang me første.

Jeg grua meg egentlig ikke sist gang, og gruer meg ikke nå heller, sist gang så tenkte jeg at det er så mange som har klart det før meg, så det gikk bra:) Og nå bare gleder jeg meg, for det er en helt utrolig opplevelse! Gleder meg selvfølgelig ikke til å ha vondt, men det verste som skjer er at det gjør vondt, og det er glemt rett etterpå lissom.. Så nå først så gleder jeg meg til å finne ut kjønn, nest etter der er det fødsel som jeg gleder meg til, så er det selvfølgelig all den gleden etterpå:)

jeg grua meg ikke sist og jeg gleder meg denne gangen :-)

Litt begge deler. Gleder meg fordi 95% av fødselsopplevelsen sist var kjempefin, men gruer meg fordi det ble dramatisk på slutten med unge som satt fast og vakuum. Håper jeg får presset ut ungen selv uten komplikasjoner denne gangen!

Håper på en "vanlig" fødsel denne gangen :) Det ble litt spess av mange grunner sist, og ikke en hyggelig opplevelse. Gruer meg ikke! (men spør meg i uke 39, så får du kanskje et annet svar :P )

jeg gruer meg mere nå enn med de to andre jeg har fått ;/ for da gruet jeg meg ikke.
men fødsel nr 2. gikk så fort så er så redd for å ikke rekke frem i tide......

Gruer meg ikke som jeg gjorde forrige gang..! Hadde en dramatisk og lang fødsel forrige gang, håper på å slippe det denne gangen :)

Gruer meg ikke enda, men kanskje når det nærmer seg slutten av ventetiden:P hadde en grei fødsel sist, utenom pressinga som varte i 1 t og 20 min da jeg ikke hadde skikkelige rier den første timen.. Var helt ødelagt når de ordentlige pressriene kom, og legen måtte oppi å hjelpe han ut med nevene fordi han satt litt fast i bekkenet:/ det var mildt sagt forjæ... Og jeg mista helt kontroll over meg selv pga smertene! Men som andre sier, både gleder meg og gruer meg, og håper fødselen starter av seg selv, sist ble jeg satt igang:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Gleder meg, men håper det tar lengre tid denne gangen. Tok 1,5 time fra første tegn (vannet gikk) til datteren vår var ute :oops:

Gleder meg til tross for forrige fødsel som var fryktelig.... Men samtidig syns jeg det var fantastisk, og gleder meg :) Bare håper på en "normal" fødsel denne gang :) Skal snakke med legen og jordmoren min om hvordan sjangsen for vanlig fødsel er denne gangen, og HÅPER det ser bra ut ;)

Jeg gleder meg :) Jeg hadde en fin fødsel sist, selv om den var tung og lang (26 timer med tette rier). Jeg gledet meg sist også, selv om jeg under fødselen angret meg innimellom :P Jeg gleder meg ikke til smertene, men jeg synes det er en fantastisk opplevelse å kunne føde barnet sitt, spesielt etterpå ;)

Gleder meg, akkurat som sist :) Selv om forrige fødsel både var smertefull og lang.

Jeg gleder meg til denne fødselen! Hadde en fin fødsel sist gang så håper på det samme igjen! :love017

Gruer meg sykt! Satser på en bedre og kortere fødsel denne gang og for alt i verden skal jeg ikke gidde å bli satt i gang ihvertfall. Tok 25 timer

Back
Topp