Til de som ikke har født

Jaa, uffameg er ikke mye som skal til før kroppen sier takk for seg :p
Men du får passe på å ta det i ditt tempo og ikke slite deg ut <3 pleier av og til å få med samboer på en kjøretur dei dagene jeg ikke er i form til å gå noe særlig :)

Ja kjøretur er godt! :). Det gjør ikke så vondt etterpå! Jeg er litt etterpåklok ofte. Får håpe det skjer noe snart nå for oss.....
 
Haha, er såååå lei de kommentarene! 1 uke på overtid, og ja, jeg er LEI, og nei, jeg har ikke født enda! Er ikke som om jeg kontrollerer dette! Var samme med storebror, da gikk jeg maks overtid og ble satt i gang! Igangsettelsen tok 3-4 dager og til slutt på sykehuset ga jeg telefonen til kjæresten og sa jeg ikke orket flere meldinger osv fra folk så han fikk svare :) Hehe... Man kødder ikke med en hormonell og gravid jente på overtid!!!

Det gjør du virkelig ikke nei :(. Kan jeg spørre hvor mange dager over du fødte sist da? Virker som du virkelig gikk noe av den maksa tiden ettersom det også tok tid da du ble satt i gang.. dissa kidza våres liker mage hotellet litt vel mye XD
 
Det gjør du virkelig ikke nei :(. Kan jeg spørre hvor mange dager over du fødte sist da? Virker som du virkelig gikk noe av den maksa tiden ettersom det også tok tid da du ble satt i gang.. dissa kidza våres liker mage hotellet litt vel mye XD
Jeg fødte dag 15 på overtid sist! Cirka et kvarter før midnatt, så nesten 16 dager på overtid! Du kan tro jeg var lei!!! Og så begynte jeg å bli bekymret fordi jeg ikke visste om noen andre som hadde gått så lenge over....
 
Jeg fødte dag 15 på overtid sist! Cirka et kvarter før midnatt, så nesten 16 dager på overtid! Du kan tro jeg var lei!!! Og så begynte jeg å bli bekymret fordi jeg ikke visste om noen andre som hadde gått så lenge over....

Det skjønner jeg godt! Høres ekkelt ut når du ikke vet om andre føder så lenge over nå. Føler litt det samme i grunn. Virker som om jeg må være shitstorm form før de setter meg i gang her. Og jm sa noe om 13 dager over. Og da tar det sikkert tid før jeg føder og. Drit
 
Ute og gjorde noe hver dag.. Ingen grunn t å la hver og hadde blitt gal av å vente hjemme! Gikk 11 dager over, trente dagen før fødsel startet og var på sommerfest i Bhg med rier.;) fødsel tar tid, så har tid t å komme seg t sykehus;) (om msn bor nærme nok, i alle fall:p)
 
Back
Topp