til de gravide elr de m flere barn

aljoba

Glad i forumet
hvordan er graviditet nr 2 elr 3 elr 4 eller ja?   ser for meg at neste graviditet ikke er like spennende [8D] tror dn går mye fortere oxo....d lurer jeg på da [8D][;)][8|]

hvis man har noen år i mellom tror jeg de er like spennende, det var det for meg i alle fall.. og så var det to forskjellige svangerskap.. jeg lurer veldig på hvordan det ville blitt å skulle ha nummer tre..om den graviditeten kunne sammenlignes med en av de to andre... :)

det hjalp jo litt på "spenningen" å ha ny mann da [8D][8D][8D]

syntes det var like spenende me nr to å tre. å kunne nok kose meg mye mere med svangerskapene å da enn me nr en . [;)]

Jeg har kost meg mer med de to siste sv.skapene enn jeg gjorde med den første. Den aller siste som faktisk var planlagt er nok den beste. Var også veldig lett med tanke på ingen kvalme og jeg tok hensyn til kroppen min mye mer enn i de andre sv.skapene.

syntes det også var like spennende med forventninger om hvordan han ville se ut i fht helbroren, men han er faktisk mer lik halvsøstra si [8|] hehe. Hvordan fødselen ville bli var jeg jo spent på. Man kjenner jo litt gangen i fødselen og kroppen, så dette var desidert den letteste og enkleste fødselen jeg kunne drømme om!

Men tror hvis man får de ekstremt tett så tror jeg kanskje ting flyter litt i hverandre pga de andre barna som tar mye energi og oppmerksomhet.

har vært lite spennende og like mye kos med alle tre svangerskapene!!!
de to eldste mine er tett,også er det et hopp til vesla..

*drømmer om svangerskap nr 2* Blir ei stund til, nettopp for at jeg skal (forhåpentligvis) kose meg mer....

like spennede[;)]
men merker jeg ble fortere bekymret, jo fler barn jeg fikk... va så fæl å sammenligne graviditetene.

ORIGINAL: 3barnsmor*30

har vært lite spennende og like mye kos med alle tre svangerskapene!!!
de to eldste mine er tett,også er det et hopp til vesla..

Sign.denne[:D]

ORIGINAL: Trine82

synes det var like spennende begge ganger og koste meg like mye, like dårlig form begge gangene men myyye lettere fødsel andre gang..

Dette er som om jeg skulle sagt det selv! (Selv om min første fødsel også var lett)

1. svangerskap var en drøm, jeg var ikke dårlig, hadde bare pittelitt problemer med bekkenet og åt alt jeg hadde lyst på (trodde alt gled av jeg ;)
2. svangerskap var jeg mye mer redd for spontanabort, uvisst av hvilken grunn. Alt gikk bra frem til uke 23, da ble det påvist for mye fostervann. Dette medbrakte mange bekymringer for skade på fosteret, kontroll på Riksen og videre UL annenhver uke på sykehuset. Gikk med mega magen og et bekken som ikke fungerte, og ventet han når som helst siden alle sa vi måtte forberede oss på en prematur...men han klorte seg fast til termin og er helt frisk!

Det var egentlig ikke mye likt under de to svangerskapene mine. Første gang var jeg litt syk i starten, men med nummer to her var jeg skikkelig kvalm, veldig lenge. Men svangerskap nummer to gikk mye fortere enn nummer en.

Forresten, når det gjelder fødselen... Fødsel nummer to gikk MYE fortere enn nummer en, men fødsel nummer en var mye lettere enn nummer to....

det er like spennende nå for det er ikke likt som sist gang. Syns tia går like fort også, å så er det jo spennende =)

Riktig!
Det er overhodet ikke like spennende! I første delen av svangerskapet tenkte jeg ikke på at jeg var gravid engang. Var så opptatt med jobbing og eldstemann. Siste delen var tung siden jeg hadde en toåring som krevde sitt, og ikke kunne jeg hvile når det passet meg. Så jeg kan ikke si jeg gleder meg til en evt neste gang. [8D] Hihi, okei litt da... [:D]

Synes ikke det var like spennende. Da jeg gikk første gang, leste jeg hva som skjedde i magen hver uke på BV. Denne gang leste jeg ikke en eneste gang. Men var nok enda mer spent på hvordan hun kom til å se ut, siden vi hadde en fra før. Om de kom til å bli like osv... Men hadde et mye tyngre svangerskap denne gang.

Back
Topp