Lilla-87
Forumet er livet
Den 9.januar fikk vesla det jeg vil kalle et anfall. Hun ble stiv og skeiv i kroppen, holdt ikke hodet selv, og rulla med øynene. Fikk besøk av ambulansen, men da var jo anfallet passert, og det eneste som da var feil, var at hun ikke fikk snudd/løfta hodet til høyre. Vi ble henvist til barneavdelinga i Ålesund og dro avsted i egen bil. Følte at barnelegen så på meg som en hypokonder på vegne av barnet mitt og syns ikke hun hørte etter. (Har gått sykepleien og er ikke helt blank..) Legen konkluderte med at hun hadde "stiv nakke" og vi ble sendt hjem med beskjed om å kontakte fysio om det ikke gikk over av seg selv.
Siden 17.januar har vi gått hos en hærlig fysioterapeut, og vi har trent opp nakkemuskulaturen til vesla. Nå på fredag var hun nesten så god som ny, og fikk en siste kontroll timer 6.mars. MEN.. I går så jeg at hun var blitt helt skeiv igjen. Hun bikka over når hun lå på magen og greide ikke å rette opp hodet.

Ringte fysioterapeuten i dag som sa at dette IKKE er normalt, og hun henviste oss til fastlege, som ville ha oss tilbake til barneavdelinga i Ålesund. Tilbake til start med andre ord. .
Så da sitter vi her og venter på å få et brev i posten. Men jeg sier det bare; det er ingen som "glemmer" at de skal løfte hodet sånn over natta..
Siden 17.januar har vi gått hos en hærlig fysioterapeut, og vi har trent opp nakkemuskulaturen til vesla. Nå på fredag var hun nesten så god som ny, og fikk en siste kontroll timer 6.mars. MEN.. I går så jeg at hun var blitt helt skeiv igjen. Hun bikka over når hun lå på magen og greide ikke å rette opp hodet.
Ringte fysioterapeuten i dag som sa at dette IKKE er normalt, og hun henviste oss til fastlege, som ville ha oss tilbake til barneavdelinga i Ålesund. Tilbake til start med andre ord. .
Så da sitter vi her og venter på å få et brev i posten. Men jeg sier det bare; det er ingen som "glemmer" at de skal løfte hodet sånn over natta..