til barehege!!

atinale

Flørter med forumet
det var en flott jente du hadde i dåpen!nydlig kjole,mat og pynting.
Men kan jeg spørre hvor du har fått tak i de søte serviettene?[;)]

Hei! Så koselig å få en tråd til BARE meg.. hehe.. Kjøpte seviettene på Domus/coop mega/hus og hjem her på Tynset.. [:)] 29 kroner pakka for 20 stk.. tok også med noen små servietter til kakene etterpå, med bare bilde av bamsen (og ikke føttene) på.. ;) Syns også de serviettene var kjempefin!! ;)

He he ja ikke sant!du er aktiv inne på forumet ser jeg!flink!da kan jeg jo se på coop obs på Rudshøgda da.er i nærheten av meg.Ja de var såå søte.Har leta men ikke sett noen jeg har falt for enda..men gjorde det nå.
Vi fikk jentene våre på samme dag husker jeg rett..19.3.
Jeg er mye inne på forumet her men jeg er totalt ute å kjøre da det gjelder bildeutlegging osv..

Var ikke så aktiv innpå her i starten, jeg.. Men så ble jeg bitt av basillen.. hehe.. Og skjønte jo ingenting av å legge ut bilder heller, og gadd ikke lese "bruksanvisningene" på det heller.. men så er det jo så moro å se bilder av andre sine nurk, at jeg ble nødt til å finne ut hvordan jeg kunne legge ut litt skrytebilder av snuppa vår også.. [:D]
Ja, da er snuppene vår like gamle! Moro!! 19.mars er en kjempefin dag, ja.. ;) Du får si ifra da vettu, så kan jeg jo kjøpe å sende til deg.. men da blir det vel en liten sum porto oppå der at, da.. [&:]

ja en blir fort bitt av den..jeg må innpå hver dag da jeg har tid for å se hva som er nytt.ikke alltid jeg svarer på noe men arti uansett.Ja er en fin dag 19.3!!Snuppa mi er snill og god.vi ammer å står i.lang og slank men hun øker da så da er det vel iorden.
Takker for tilbudet om nedsending!!Sier fra til deg jeg hvis det blir aktuelt.ska sjekke her først.porto er intet hinder![;)]

Ja, snuppa mi er og veldig snill og god.. ;) Sover søtt nå.. Leggetid 20 her i gården.. [:)] Og da sover ho til 6-7-tida.. Men da er pattan sprengt!!! ;) Tror ho får i seg bra med mat.. veide 3030g da ho kom, veide ho i går.. 5900 g nå.. [:D] Moro å være mamma i allefall! syns det er nye lyder og ting hver dag nå, jeg..

OI OI FOR EI FLINK JENTE!!er ni halv ti her da men er hun våken på natt er det en gang eller hun sover til rundt 6.vet hvdan sprengte patter føles ja he he.ja ikke sant de er søte om dagen.kommer med masse nytt fremover nå og mer og mer utvikler de sin personlighet.arti!Er så kosli med disse små.synd tiden går så fort.Jeg prøver å nyte det da jeg ikke har planer om flere små..

Ingen planer om flere små? Har noen fra før..? Leah er min første, men stedatter på 6,5 år.. Jeg har lyst på 2 til, men blir vel "bare" en til.. :) Tror vi skal satse på å begynne prøvinga igjen neste år.. [;)]

hei igjen!ja jeg har to gutter på 8 og 11 fra før..den eldste er multihandikappet.de to har jeg fra før.Ronja emilie er den første med han jeg er gift med men han har 3! fra før.på 8,10 og 12.de bor ikke her da.har de 2 hver helg halve ferien osv.så vi har vel igrunn nok...
men skal aldri si aldri eller...Ja du må få flere.ungar har godt av å være flere søsken.Koser meg veldig om dagen ja det regner jeg med du gjør og.
Jeg ble tante inatt også.kosli det!ei jente.svigerinna mi som fikk.Var 4!!MINUTT PÅ SYKEHUSET så var hun ute!!dro med engang hun kjente det.ca 3 kvarter å kjøre.Hørte jeg kjapp fødsel...[;)]

Back
Topp