Til alle

*ønskebaby*

Elsker forumet
Vi som fødte i Nov og Jan men som har vært del av Des gruppen siden vi ble gravid... Får vi være med på signaturen og diverse andre ting som har med desember barna og gjøre?

Jeg hadde tidlig termin i november, og har derfor vært der like mye, om ikke mere - enn her. Men jeg fikk på 3 desember.

jeg valgte å ikke bli med på novembersignaturen, da jeg ville være med på desember sin, blir for mye med to singaturer.

MEN du må jo gjøre som du/dere har lyst til. jeg synes det er koselig om dere er med på vår :))

Bra du spurte om dette! Har lurt på det selv også. Fikk nesten litt dårlig samvittighet når jeg sendte inn bilde til desemberbarna, for selv om jeg fødte i november er det her jeg trivs best [;)] Er jo her jeg har holdt til i mange måneder [:)]

Så klart kan de som fødte i november og januar bli her og være med på alt desemberbarna er med på[:D]

Jeg føler meg mest hjemme her jeg også [:D].. Vil ikke vær noen andre plasser.. Er ikke noen andre plasser heler.. Har forstått det er mange som lurer på dette.. derfor måtte jeg spør :D

ORIGINAL: *ØnskeBaby*

Jeg føler meg mest hjemme her jeg også [:D].. Vil ikke vær noen andre plasser.. Er ikke noen andre plasser heler.. Har forstått det er mange som lurer på dette.. derfor måtte jeg spør :D

Det er det som teller! Så sleng deg på!! :))

ORIGINAL: Ugla med julegullet

Klart du kan bli med her om du føler deg mest hjemme hos oss :)

signerer denne[:)]

Sign [:D]

jeg signerer også denne. [:D]

Back
Topp