Til alle supermedlemmer

ORIGINAL: pappa_kul

Merkelig at dere har vaska huset i dag alle sammen???!! kjøss meg i rævva

nei takk du,. kommer ikke inn i ræva di da, om du bruker g-string

Hmmm, huset er blåst, ungene nybadet og i seng, kattene foret, gubben har fått en aldri så liten blowjob og er såre fornøyd og jeg har kvelden foran meg.. Iallefall til jeg skal se reprisen til frustrerte fruer som jeg gikk glipp av på tirsdag..

Er jo ikke vår skyld at du er så jævlig treig til å taste og lese at du bruker timesvis herinne for noen få innlegg, vi er jo så effektive vi... Og så kan jo kvinner også som kjent gjøre fler ting på en gang.. [;)]

Til alle supermedlemmer?!

Så kjekt å få råd av noen som kjenner meg godt...

hehehehehehehe[:D][:D]
endelig helg liksom[;)]
lagde vel denne tråden for å
få litt krangel/diskusjon du sikkert,funker nok[;)]

livet mitt er "pigede" fullt! nå er det lørdagskveld, og ikke så mye å gjøre, men dere som er supermedlemmer sitter ikke her kun på lørdagskvelden

ORIGINAL: Digamma

Bruk halvparten av tiden dere bruker her inne i hjemmet på unger og menn (og hus) i stede! da ville livskvaliteten blitt hevet betraktelig for alle. makan til mye unyttige tråder og diskusjoner! greit at dere bruker det som et sted å søke råd ol.

Har sett mange som åpner alternative forum der dere bla. kan slenge dritt om andre... du store allpakka! voksne damer/kjærringer!
SKJERPINGS!

Du store alpakka, en voksen mann som gidder å blande seg opp i hva andre voksne damer gjør!  Du kan pigede ikke ha mye liv du heller.....

Har da huset ryddig og rent til enhver tid vi, har ikke dere også det..? Kansje gå å ta kjerringa i nakken å sette henne i arbeid da istedet for å bry deg med oss som er ferdig med pliktene våre..? [:D]

har du? vasker sikkert huset hver dag du da.. jøss for en flott husmor du er.
eller husfar da kansje
(i stringtrusa suser du vell rundt i stua med støvsugern)

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Skulle akkurat til å si det selv.. Er det sånn at alle kule pappaene bruker mest hipstere, men g streng noen ganger? Hehehe... Men du fikk jo laga litt liv, da... er nok et skikkelig mannfolk du ja....[8|]

ja dere har jo god trening i detta

ORIGINAL: Maelle

Hmmm, huset er blåst, ungene nybadet og i seng, kattene foret, gubben har fått en aldri så liten blowjob og er såre fornøyd og jeg har kvelden foran meg.. Iallefall til jeg skal se reprisen til frustrerte fruer som jeg gikk glipp av på tirsdag..

Er jo ikke vår skyld at du er så jævlig treig til å taste og lese at du bruker timesvis herinne for noen få innlegg, vi er jo så effektive vi... Og så kan jo kvinner også som kjent gjøre fler ting på en gang.. [;)]

Bruk halvparten av tiden dere bruker her inne i hjemmet på unger og menn (og hus) i stede! da ville livskvaliteten blitt hevet betraktelig for alle. makan til mye unyttige tråder og diskusjoner! greit at dere bruker det som et sted å søke råd ol.

Har sett mange som åpner alternative forum der dere bla. kan slenge dritt om andre... du store allpakka! voksne damer/kjærringer!
SKJERPINGS!

Å grunnen til at supermedlemmer skal forsvare hvorfor de er her til deg er ??

i dag har jeg ikke på meg stringtruse... har på meg overraskelsestrusa. vil du vite hvem det er?

ORIGINAL: maryjoleen

eller husfar da kansje

Klart det!! Vi er damer vi vettu, vasker og rydder stort sett hver dag! Noe du neppe noengang vil skjønne no av..;) Tippeligaen begynner snart, så du får gjøre som de fleste andre menn i norges land; ta deg ei pils, stapp hånda ned i buksa til de slappe ballene dine og bli liggende til tippeligaen er over.. Enjoy!

jeg og beckham[;)]

ORIGINAL: Snappis

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

Skulle akkurat til å si det selv.. Er det sånn at alle kule pappaene bruker mest hipstere, men g streng noen ganger? Hehehe... Men du fikk jo laga litt liv, da... er nok et skikkelig mannfolk du ja....[8|]

i dag har jeg ikke på meg stringtruse... har på meg overraskelsestrusa. vil du vite hvem det er?

eller husfar da kansje

æashj.. forsto ikke spørsmålet helt jeg

Look who's talking :p

følg med da, bræle

hohoohoh tulling

å shit! du er en sånn en ja... ok her kommer d m t-skje:
vil du vite hvilken truse jeg har på meg i dag, som j ikke har string? overraskelsestrusa altså..

eller husfar da kansje

æashj.. forsto ikke spørsmålet helt jeg

Jeg vaska huset på torsdag,så gidder ikke det idag igjen..

Å så gidder jeg ikke kysse deg i ræva for jeg kler ikke brun bart[:'(][:'(]

Back
Topp