Til alle supermedlemmer

pappa_kul

Flørter med forumet
Bruk halvparten av tiden dere bruker her inne i hjemmet på unger og menn (og hus) i stede! da ville livskvaliteten blitt hevet betraktelig for alle. makan til mye unyttige tråder og diskusjoner! greit at dere bruker det som et sted å søke råd ol.

Har sett mange som åpner alternative forum der dere bla. kan slenge dritt om andre... du store allpakka! voksne damer/kjærringer!
SKJERPINGS!

har vært her litt du å ser jeg[:-]

for tips og andre "viktige" tråder, ikke dritt

ORIGINAL: Destiny85

Hvorfor i all verden melder du deg inn her for å si det?[8|]

ORIGINAL: pappa_kul

Bruk halvparten av tiden dere bruker her inne i hjemmet på unger og menn (og hus) i stede! da ville livskvaliteten blitt hevet betraktelig for alle. makan til mye unyttige tråder og diskusjoner! greit at dere bruker det som et sted å søke råd ol.

Har sett mange som åpner alternative forum der dere bla. kan slenge dritt om andre... du store allpakka! voksne damer/kjærringer!
SKJERPINGS!

bruker iallefall jeg minst mulig tid på [:'(] Gjør som jeg vil i mitt eget liv.
kanskje skaffe deg et du å?

Bruk halvparten av tiden dere bruker her inne i hjemmet på unger og menn (og hus) i stede
! da ville livskvaliteten blitt hevet betraktelig for alle. makan til mye unyttige tråder og diskusjoner! greit at dere bruker det som et sted å søke råd ol.

SKJERPINGS!

hahaha fy f**n for et latterlig menneske du må være....

ERTA BERTA SUKKER ERTA

Å slapp av da...... om ikke lenge er du supermedlem du også PAPPA_KUL[;)] ([8|])

takk for støtten

ORIGINAL: BaileysTøsa

Å slapp av da...... om ikke lenge er du supermedlem du også PAPPA_KUL[;)] ([8|])

Hahah.. Klokka er snart åtte, guttungen er i seng, huset er rydda og jeg bor alene... Så du mener jeg skal vekke guttungen for å leke med han? Hahah, ta deg en bolle..[:D]

Men det var jo freddan igår

Han eller hun har jo tydelig vært her nok til å LESE alle de unyttige trådene våre da[8D][8D]

takk for støtten

ORIGINAL: BaileysTøsa

Støtten[&:][8|]

Pass fingrene dine!!! Jeg setter meg på di, og jeg er en jævel til og sitte på fingre

takk. du tenkte deg om to ganger før du lot deg tenne[;)] mini-mannlig-hormon-troll? "I`m just the one who rattle the cage" (innlagt quiz, hvilken film er det sitatet hentet fra?)

ORIGINAL: snart3barnsmamma

Noe sant er det sikkert i det han sier da.. Blir hekta her inne og jeg må ta meg selv i nakken til tider selv[:D] Men samtidig er jo dette en ypperlig måte å få hele forumet på nakken!
Kanskje ett lite mini-mannlig-hormon-troll ute å går??[;)]

Denne limpinnen går jeg ikke på du! [:D] Forresten så er huset vaska, ungen lufta, dusja og sover søtt i senga si. Bakt to kaker idag, så her sitter jeg på rævva og bare koser meg! [:)]

Håper du har en fin kveld! [:D]

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Hahahahaha, gå inn og les de tidligere trådene til pappa_kul, da!!!
Han bruker g-string og hipsters!!! *peke på og flire høyt av* [8D][8D][8D]

supermedlemmer du.. Tror du virkelig vi sitter her hele dagen du eller fordi vi er supermedlemmer?? jaja..
du snakker om tråder om dritt. hva kaller du dette da?? [8D]

Tja skal jeg vaske huset en gang til og vekke ungene da eller?? nei trukke det,..

Merkelig at dere har vaska huset i dag alle sammen???!! kjøss meg i rævva

Back
Topp