Til alle strikkere

mamla

Forelsket i forumet
Første utfordring er nå ute, sjekk Strikkere [:D]

Jeg var nettopp inne og så på dette før du la ut denne tråden [:)] Men, hmm.. Har jeg tid til dette da [8D] Morsomt, men det er mulig jeg må vente til neste runde. Har så mye på strikkelista mi om dagen og har en operasjon i vente om to uker, så det spørs.

Likte lommeboka di veldig godt forresten [:D]

Spørs jo litt hva du vil lage da.. Pulsvarmere, luer, lommebok (lagde min på noen timer, inkl syproblemer) ol tar liten tid, og det er nesten en måned til fristen går ut. Men du får se hva du får tid til [;)]

Liiiiiiiker utfordringen :-D
da han marius faktisk står som nestemann i køen hos meg :-D

du finner denne
her f.eks : http://sandnesgarn.no/TemaHefte.aspx?temaHefteId=500198&mElement=grupper

Jeg skal strikke denne:

Nancy har nok garantert oppskriftene :-)

oi oi !! så morro ! denne vil jeg være med på ! må tenke ut noe da !

Bra initiativ. Jeg bare lurer om det er slik at man må være med hver gang hvis man melder seg på?

Holder på men en marius nå, så det passer bra, men vet ikke om jeg vil være med på alle utfordringene.... [8D]

ORIGINAL: Mavir

Bra initiativ. Jeg bare lurer om det er slik at man må være med hver gang hvis man melder seg på?

Holder på men en marius nå, så det passer bra, men vet ikke om jeg vil være med på alle utfordringene.... [8D]

Nei, man er med på de utfordringene man har lyst å være med på [:D]

ORIGINAL: Skattene mine

Den lommeboka du laga var kjempesøt!!! [:D][:D][:D]

Takk! [:D]

ORIGINAL: mamla

ORIGINAL: Mavir

Nei, man er med på de utfordringene man har lyst å være med på [:D]

Flott :D

Back
Topp