Til alle som tester tidlig - når fikk dere positiv test?

De testene viste negativt hos meg etter at clearblue digital viste positiv på rugedag 8. Viste også negativ på venninna mi flere dager etter pos cb. Så stoler ikke helt på de testene.
Lykke til :)
Da tror jeg at jeg må kjøpe en CB i morgen! Tok du digital eller +? Og takk for tips! :)

Der er ofte litt skyggestreker på de testene der.. Men jeg syns dagens er hakket mer synlig enn den igår?:)
Alle testene har sterkere streker enn de "vanlige" skyggestrekene jeg stort sett alltid får! Og tok en til nå ii stad, og selv på veeeldig lys urin ble det en tydelig strek!
2rd9lzt.jpg

Synes den i alle fall ikke er svakere enn den fra i dag tidlig (nest nederst), og den burde vel vært veldig mye svakere med 12 t mellom og mye mindre konsentrert urin?
amwa51.jpg

Ryddet litt i testerekken, så har kun de sterkeste testene fra de siste dagene med nå.. Dagens test er nederst, og synes denne er sterkere enn gårsdagens:

k2ld2e.jpg

Testen har i alle fall en relativt tydelig strek nå! Håper den bare blir sterkere!

sw5zm8.jpg

Last edited:
Og se så fin stigning fra i går tidlig!
mcdyy9.jpg

Øverste er fra i går tidlig, midterste fra i natt og nederste fra i formiddag...

Hurra hurra hurra! Jeg er preggers! :D Håper av hele mitt hjerte at det denne gangen betyr at vi faktisk skal ha barn... ❤️

Har testet ut Ovitrelle og igår var den blank. I dag, 6 dager før testdato (!!!) ble den slik :D sterkere i virkeligheten. Her er testen 3 minutter gammel :)

Tidligere har jeh ikke testet positivt før gjerne en dag eller to over! Vi gleder oss stille, og håper begge spirene sitter. Dette er jo siste forsøk føre vi må gi oss, så det blir intens spenning de meste ukene :nailbiting: men nå?? Er vi GRAVIDE!!!:D:smiley-angelic001:Heartbigred

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    789,8 KB · Visninger: 336
Har testet ut Ovitrelle og igår var den blank. I dag, 6 dager før testdato (!!!) ble den slik :D sterkere i virkeligheten. Her er testen 3 minutter gammel :)

Tidligere har jeh ikke testet positivt før gjerne en dag eller to over! Vi gleder oss stille, og håper begge spirene sitter. Dette er jo siste forsøk føre vi må gi oss, så det blir intens spenning de meste ukene :nailbiting: men nå?? Er vi GRAVIDE!!!:D:smiley-angelic001:Heartbigred
Hurra! Gratulerer så masse! En finfin strek der, så ingen tvil om at du er gravid! :D hvilken rugedag/dpo er du på? Synes det er så forskjellig når man får testdag...

Back
Topp