Til alle som tester tidlig - når fikk dere positiv test?

Jegviljegvilmenvifårdetikketil

Venter på å komme i gang med IVF! :)
Septemberlykke 2016
Jeg lurer på om det fortsatt er håp for meg... Jeg er på rugedag 8 (10 dpo) i dag, og har fortsatt en svaaak strek på testen etter ovitrellen, og hadde håpet på sterkere test i dag men den var dessverre bare enda svakere. Jeg føler selv at alt håp er ute, for jeg har pleid å teste positivt senest 11 dpo de andre gangene jeg har blitt gravid - og særlig siden det virker som at alle andre tester tydelig positiv på dette tidspunktet.

Så til alle dere medtestetøser: når fikk dere positiv test?

Jeg fikk denne streken på kvelden 9 dpo:

ImageUploadedByBV Forum1444286729.122645.jpg

Hadde absolutt ikke gitt opp helt ennå <3 Er det en svak strek der, så må jo den forsvinne før du gir opp.

Jeg tok første test 10 dpo som var positiv. :)
3024f6df2fe0e2fff2cd3a59aa2aa8d5

Tusen takk for svar! ❤️

Testene deres er så utrolig mye sterkere enn mine er, så da har jeg nok dessverre rett i at det ikke har gått denne gangen.. Synes det er så dårlig tegn at den bare blir svakere og svakere, for da er det jo kun ovitrellerester... :(

Her er forresten et bilde av testen fra i dag tidlig... Vet ikke om dere klarer å se streken en gang!

2dguamq.jpg

Jeg testet ultra svakt positivt på rugedag 12, altså dpo 14. Og på rugedag 14 var det ikke tvil for da var den ganske sterk, men jeg var også usikker siden så mange får så sterke tester tidlig.

Jeg mistet veldig tidlig, men tror ikke det har noe med det å gjøre,

Hører jo at det er mange som ikke tester positivt før ikm :-)
Lykke til ❤

Jeg testet ultra svakt positivt på rugedag 12, altså dpo 14. Og på rugedag 14 var det ikke tvil for da var den ganske sterk, men jeg var også usikker siden så mange får så sterke tester tidlig.

Jeg mistet veldig tidlig, men tror ikke det har noe med det å gjøre,

Hører jo at det er mange som ikke tester positivt før ikm :)
Lykke til ❤
Tusen takk, det hjelper veldig å høre! ❤️Selv om det dessverre virker som at hvis man tester positivt sent, så er det større sannsynlighet for å miste...

Tusen takk, det hjelper veldig å høre! ❤️Selv om det dessverre virker som at hvis man tester positivt sent, så er det større sannsynlighet for å miste...

Ja har også tenkt den tanken faktisk siden det har skedd til meg 2 ganger. Men kan godt bare være tilfeldig.
Kommer jo ann på hvordan den stiger.

Første gang jeg ble gravid så var den også sen positiv men den var over 1500 når jeg gikk til legen i uke 5, mistet da i uke 8-9 da alle organer skal utvikles som de sa er veldig vanlig.

Men denne gangen så så jeg på en tabell med hcg stigning og jeg lå rett over gjennomsnittet. Så tror ikke at det hadde noe med hcg nivået egentlig, var nok bare ikke meningen at det skulle bli noe.

Og uansett, tester du positivt til ikm så er det jo egentlig ikke sent, er jo vanlig :-)

Håper testen snart blir positiv :-)

Ja har også tenkt den tanken faktisk siden det har skedd til meg 2 ganger. Men kan godt bare være tilfeldig.
Kommer jo ann på hvordan den stiger.

Første gang jeg ble gravid så var den også sen positiv men den var over 1500 når jeg gikk til legen i uke 5, mistet da i uke 8-9 da alle organer skal utvikles som de sa er veldig vanlig.

Men denne gangen så så jeg på en tabell med hcg stigning og jeg lå rett over gjennomsnittet. Så tror ikke at det hadde noe med hcg nivået egentlig, var nok bare ikke meningen at det skulle bli noe.

Og uansett, tester du positivt til ikm så er det jo egentlig ikke sent, er jo vanlig :)

Håper testen snart blir positiv :)
Tusen takk, kjære! ❤️ Håper det blir positive tester på oss begge snart! :)

Ikke gi opp håpet!
Jeg hadde tydelige streker fra rugedag 9, men det endte i kjemisk likevel :(

Løpet er ikke kjørt før TR kommer. Det er en grunn for at vi får test dag 2 uker etter innsett. Senk skuldrene og vent noen dager til.

Jeg ser streken din helt fint. Hvor lenge er det siden ovitrelle? Ta gjerne et samlebilde :) Jeg syns du har gitt opp et par dager for tidlig jeg<3

Jeg ser streken din helt fint. Hvor lenge er det siden ovitrelle? Ta gjerne et samlebilde :) Jeg syns du har gitt opp et par dager for tidlig jeg<3
Gjør du? Så bra! Tok den forrige lørdag, så 12 dager siden nå... Men hadde dobbel dose ovitrelle da. Skal ta et samlebilde når jeg kommer hjem fra jobb - og forhåpentligvis kan jeg vise frem bilde av en sterkere strek da også!

Føler meg så utrolig gravid med masse stikninger og strekkefølelse i livmoren - og mye mer enn hva jeg pleier å få av progesterontilskudd! De andre symptomene skylder jeg på lutinusen for, men ganske forskjellig fra hva jeg har hatt de snart 10 andre syklusene med progesteron! Derfor er det så ekstra frustrerende med disse testene, men oppmuntringene deres hjelper litt på! ❤️

Gjør du? Så bra! Tok den forrige lørdag, så 12 dager siden nå... Men hadde dobbel dose ovitrelle da. Skal ta et samlebilde når jeg kommer hjem fra jobb - og forhåpentligvis kan jeg vise frem bilde av en sterkere strek da også!

Føler meg så utrolig gravid med masse stikninger og strekkefølelse i livmoren - og mye mer enn hva jeg pleier å få av progesterontilskudd! De andre symptomene skylder jeg på lutinusen for, men ganske forskjellig fra hva jeg har hatt de snart 10 andre syklusene med progesteron! Derfor er det så ekstra frustrerende med disse testene, men oppmuntringene deres hjelper litt på! ❤️

Vil ikke gi deg falske forhåpninger, men jeg syns det er litt tidlig å gi opp:) Krysser det jeg har for sterkere strek!
Symptomene er jo på plass.

Tusen takk for svar! ❤️

Testene deres er så utrolig mye sterkere enn mine er, så da har jeg nok dessverre rett i at det ikke har gått denne gangen.. Synes det er så dårlig tegn at den bare blir svakere og svakere, for da er det jo kun ovitrellerester... :(

Her er forresten et bilde av testen fra i dag tidlig... Vet ikke om dere klarer å se streken en gang!

2dguamq.jpg
Ikke gi opp enda. Det er altfor tidlig å gi opp:D
Kan være lettere å se om testen har fått tørke helt.

Endelig kommet meg hjem fra jobb, og testen er faktisk sterkere enn den fra i går kveld... Det er litt vanskelig å få et godt bilde av de svakere strekene, men det er tydelig strek på alle sammen i virkeligheten. Testen fra i dag tidlig har fått et irriterende hakk når den tørket, men det er en relativt tydelig strek i tillegg til hakket.

2lb1cvr.jpg

Der er ofte litt skyggestreker på de testene der.. Men jeg syns dagens er hakket mer synlig enn den igår?:)

Endelig kommet meg hjem fra jobb, og testen er faktisk sterkere enn den fra i går kveld... Det er litt vanskelig å få et godt bilde av de svakere strekene, men det er tydelig strek på alle sammen i virkeligheten. Testen fra i dag tidlig har fått et irriterende hakk når den tørket, men det er en relativt tydelig strek i tillegg til hakket.

2lb1cvr.jpg
De testene viste negativt hos meg etter at clearblue digital viste positiv på rugedag 8. Viste også negativ på venninna mi flere dager etter pos cb. Så stoler ikke helt på de testene.
Lykke til :-)

Back
Topp