Til alle snille jenter...

neognurk

Gift med forumet
...som dere er[;)][;)] Tusen takk for all støtte. Jeg trenger det virkelig i den tøffe tiden og halvsovnen jeg går rundt nå. Skal begynne å jobbe om en og en halv måned men jeg er langt i fra klar[:(][:(][:(] MEN....Fikk vite i dag at jeg får gave fra en venninde - opphold på spa hotell. Snille snille venninden. Jeg får bare kose meg mens hun skal passe på snuppa. Nå har jeg noe å se frem til[;)] Gleder meg som et barn...

oj! det blir sikkert såååå godt! Du får nyte det max, så kommer du ut med batteriene litt ladet i allefall...

Dette fortjener du

Oi,det hørtes jo kjempe deilig ut da..håper du får slappet max av der og innhenta deg noe,dette fortjener du.SNille veninda di da [:D]

Så snill venninne du har. Hørtes jo bare så deilig ut da.[:)] Dette har du virkelig fortjent[:D]
Nå får du slappe av og kose deg masse[:)]

Hva skulle man gjort uten gode venner, ikke sant? [:)]
Håper du klarer å virkelig koble av og bare nyte oppholdet - slik at du kan komme hjem til snuppa di med nytt og friskt mot! [:)] Du fortjener det så sinnsykt!

Oi,så snill vennine du har[:D][:D]
Det fortjener du virkelig,håper du koser deg masse på spa[;)]

så snill venninne du har..du må kos deg masse da..håper ting bedrer seg da..glad jeg har permisjon frem til juli..tok 80% av lønna..[:)]

så snill venninne du har..du må kos deg masse da..håper ting bedrer seg da..glad jeg har permisjon frem til juli..tok 80% av lønna..

Jeg kommer til å gjøre det neste gang. Ikke sikkert at det blir like tøft (håper virkelig at det ikke blir slikt) men jeg tar ikke noen sjanser.

Back
Topp