Til alle septemberjenter

hila

Flørter med forumet
En liten hilsen fra en "utenforstående"

Tenkte dere skulle få litt ros fra en som ser dere litt utenfra. Dere er utrolig flinke til å backe hverandre opp og til å ta vare på hverandre, og har laget et utrolig levende forum. Dere er en flott gjeng! [:)]

Jeg har ikke hatt mulighet til å delta i særlig grad siden jeg jobbet mye opp mot fødsel, og siden jeg har fått en utrolig snill liten gutt som har vært fastmontert i puppen siden han ble født [8|] (har avtatt noe i hyppighet nå), og som ikke har vært noe særlig glad i å sove.

Som aktiv sniker føler jeg at det var på tide å gi dere litt positiv tilbakemelding.

Nommen, er ikke du bare søt da [:D]

Da vil jeg gjerne ønske deg hjertelig velkommen inn i varmen [:)]
Ja det er utrolig mange koselig jenter her inne.. Og føler selv dette er ett FANTASTISK forum..

Har også funnet mange nye venner her inne

Så koselig innlegg av deg.  
Virker som du har hatt nok å gjøre, men velkommen hit Hila [:)][:)] Er så mange søte her atte[:D]

Det har vært litt slitsomt, men samtidig er han utrolig snill - skriker nesten aldri [:D]

Det har også skjedd en forandring de siste 3-4 ukene; han har skjønt at det går an å sove litt, og det går opptil 2,5 time mellom hver gang han sier fra at han er sulten [:)] Dessuten synes han det er greit å ligge alene på leketeppet kortere perioder av gangen.

ORIGINAL: Carrie86

Så koselig innlegg av deg.  
Virker som du har hatt nok å gjøre, men velkommen hit Hila [:)][:)] Er så mange søte her atte[:D]

Så hyggelig innlegg[:D] er en utrolig fin gjeng her inne med mange flotte jenter[;)] så bra at det går litt bedre hos deg! Vil tro at det har vært slitsomt! Var litt sånn her i begynnelsen også men gikk seg til etterhvert, og fant ut at snuppa hadde kolikk. Mye bedre nå men sliter fortsatt litt med magen stakkar[:(]

Koselig lesning!!! Vi er jammen en god gjeng her inne ja!!!

ORIGINAL: tistin85

AW!
Så utrolig kos å høre at du sier dette om oss [:D]

Hørtes slitsomt ut me han som henger på puppen omtrent hele tiden,og som ikke vil sove [&o]
Får håpe det bedrer seg,og hadde vært kjempe koslig om du fortsatte å være her med oss,og skrive med oss [:D]
[:D]

Så koselig å høre!!
Er kjempefornøyd med September-jentene [:D]

Håper han slipper puppen litt mere fremover, så du kan være litt aktiv med oss [:)]

åå så koselig skrevet da!
Håper du fortsetter å følge oss ja, og at vi blir bedre kjent med deg!
Stå på med ammingen, snart skal du se han blir den sove babyen som helst bare vil frese litt rundt på leketeppe og oppdage verden på den måten.

næh, så utrolig koselig av deg å ta deg tiden til å skrive et sånn innlegg! [:D]

Jeg må si meg enig, er flere som mener vi et et "rosa bobble forum", men jeg elsker den gode stemningen her inne,
som du sier - et skikkelig levende forum!
Støtte, omsorg, empati, forståelse og ikke minst humor , en stor gjeng av intelligente damer som kommer
med råd og tips til hverandre!

ja... jeg bare elsker forumet vårt

ORIGINAL: 1gangs lykke

åå så koselig skrevet da!
Håper du fortsetter å følge oss ja, og at vi blir bedre kjent med deg!
Stå på med ammingen, snart skal du se han blir den sove babyen som helst bare vil frese litt rundt på leketeppe og oppdage verden på den måten.

Back
Topp