til alle septemberjentene :)

gla'jenta78

Elsker forumet
MAI 2013
Septembermødre <3
Da har jeg endelig kommet så langt i prosessen at jeg orka å gå inn her en tur å se hvordan dere har det :) Som trylltryll fortalte dere, så mista vi vår lillemann 21.mai...det var en grusom opplevelse, men etter noen mnd.går det seg sakte men sikkert til :) Takk for kondolanser og varme tanker..alt varmer et sårt hjerte <3 nå går livet fremover, og i morra skal jeg tilbake i jobb. vi skal absolutt prøve igjen, men har valgt å vente til all utredning og prøvetaking er over..men snart, veldig snart så håper vi en ny spire skal gro i magen :) håper alle har det bra her inne og ønsker dere masse lykke til! kikker innom og håper jeg snart kan komme med gode nyheter :) stor klem fra meg>

Så godt å høyre frå deg. :-) Har tenkt masse på deg.. Godt å høyre at ting begynnar å bli litt bedre med deg. Ønskar deg alt vel i framtida og kryssar fingrane for at neste sv.skap vil gå som ein draum.
Koselig at du er her inne å ser til oss. :-)
Mange varme klemmer sendast din veg.  

lillepolly skrev:
Du må ha lykke til videre! Godt å høre at det går bra med deg :)

:)

lillepolly skrev:
Du må ha lykke til videre! Godt å høre at det går bra med deg :)

Sign!

Lykke til videre! :) 

Bra å høre at ting går bedre.. Må være fryktelig hardt :(
Lykke til, også håper jeg dere snart blir gravide igjen :)

Det må ha vært en forferdelig opplevelse. Bra det går bedre med deg. Ønsker deg lykke til videre, og håper det fester seg en liten spire snart :)

Back
Topp