TIL ALLE PÅ BV

Latterfrosken

Forumet er livet
Tusen takk for de nydelige hvite langstilkede rosene og gavekortet jeg/vi fikk ved JAN ARVES bortgang..
Setter utrolig stor pris på hva dere har gjort for oss. Varmer med så mye god støtte vi får fra alle kanter.

Med vennlig hilsen og gode klemmer fra

Jannicke og Geir

Så fint at dere likte det! Dere skal vite at vi tenker på dere, alle sammen!
Ønsker dere alt godt for fremtiden!

Stooor klem

Skulle ønske vi kunne gjort så mye, mye mer for dere. Flott navn dere har gitt englegutten deres.

selv om vi alle ikke kjenne hverandre så godt, og når noe så ufattelig trist og tragisk skjedde ville vi bare vise at vi bryr oss om dere... nydelig navn på engelgutten deres...

ORIGINAL: Hanne79

Skulle ønske vi kunne gjort så mye, mye mer for dere. Flott navn dere har gitt englegutten deres.

signerer denne jeg.

ORIGINAL: Storm

signerer denne jeg.

jeg og

ORIGINAL: jomfruen83

signerer denne jeg.

jeg og

slenger meg på denne jeg og....

Vi vil vise med det at vi bryr oss om dere i den tunge stunden, skulle så gjerne gjort så mye mer for dere Jannicke, det er så ufattelig trist det dere måtte oppleve.

Mange klemmer fra meg.

ORIGINAL: jomfruen83

signerer denne jeg.

jeg og

Jeg også

Å vise støtte i en så tung stund er det minste vi kan gjøre. Vi skulle så gjerne gjort mye mer.....

Tenker masse på deg og Geir og resten av familien.

Varme klemmer fra Monica

signerer den eg!!!

ORIGINAL: monicabebe

Å vise støtte i en så tung stund er det minste vi kan gjøre. Vi skulle så gjerne gjort mye mer.....

Tenker masse på deg og Geir og resten av familien.

Varme klemmer fra Monica

Dere har min og min families dypeste medfølelse. Nydeli navn dere har valgt til englebarnet deres.

Dere har min og min families dypeste medfølelse. Nydeli navn dere har valgt til englebarnet deres.

Jeg signerer denne.. Vi tenker på dere!

Vi ville bare vise at vi tenker på dere. Og at vi kunne ønske det var mye mer vi kunne gjordt for dere.

Masse klemmer fra meg og min familie

Håper dere kommer igjennom dette på en måte.
Føler så ekstermt med dere!
Ta godt vare på dere selv.

ORIGINAL: sollise

Så fint at dere likte det! Dere skal vite at vi tenker på dere, alle sammen!
Ønsker dere alt godt for fremtiden!

Stooor klem

Signerer denne [:)]

Tenker på dere!

ORIGINAL: silke

Signerer denne!!

fint at vi kan bidra med litt varme i den tunge tiden vi tenker på deg hele tiden .. klem

Tenker på dere!

-----klem------

Kathrine

Back
Topp