NMT Elsker forumet 13 Feb 2011 #2 Tusen takk.. Gratulerer så masse til deg og og til alle dere andre flotte mødre :-)
M Morena Gift med forumet 13 Feb 2011 #3 Tusen takk!!! Den trengte jeg! Føler morsdagen er litt oppskrytt.. Her måtte jeg stå opp med lillegull og gubben sover enda [8D] HA EN FLOTT DAG ALLE MARS MØDRE!!!
Tusen takk!!! Den trengte jeg! Føler morsdagen er litt oppskrytt.. Her måtte jeg stå opp med lillegull og gubben sover enda [8D] HA EN FLOTT DAG ALLE MARS MØDRE!!!
B Beate1 Elsker forumet 13 Feb 2011 #4 gratulere så mye med dagen til dere å.. i dag fikk jeg kaffe og gave på sengen.. leo har tegnet til meg med litt hjelp da.. :)
gratulere så mye med dagen til dere å.. i dag fikk jeg kaffe og gave på sengen.. leo har tegnet til meg med litt hjelp da.. :)
Veråna Glad i forumet 13 Feb 2011 #5 Tusen takk og ønsker alle dere andre det samme der ute!! Jeg fikk iallefall en fantastisk morgen Og ser ut som hele dagen blir bare kos og masse mat og kaker [;)][;)][;)]
Tusen takk og ønsker alle dere andre det samme der ute!! Jeg fikk iallefall en fantastisk morgen Og ser ut som hele dagen blir bare kos og masse mat og kaker [;)][;)][;)]